ایران مال و لذت حضور در باغ ایرانی

ایران مال و لذت حضور در باغ ایرانی

مجموعه باغ ایرانی در ایران مال نمونه امروزی از گنجینه باغ‌های بهشتی ایران است که با مدرنیته گره خورده است. امروزه بسیاری از جاهای دیدنی تهران را می‌توان در پروژه بزرگ ایران مال پیدا کرد و باغ ایرانی یکی از این جاذبه‌ها محسوب می‌شود.

کد خبر : ۷۵۳۴۸
بازدید : ۱۰۰۰۴

ایران مال و لذت حضور در باغ ایرانی

در گوشه‌وکنار ایران عزیز ما، باغ‌های سرسبز با طراحی هنرمندانه‌ای وجود دارد که از دوران‌ گذشته تا امروز به‌جا مانده‌اند. این سرزمین‌های سبز و بهشتی، خلاقیت ایرانیان را در تلفیق هنر معماری با طراوت و سرسبزی طبیعت نشان می‌دهند. این خلاقیت امروزه نیز در مجموعه ایران مال به چشم می‌خورد. مجموعه باغ ایرانی در ایران مال نمونه امروزی از گنجینه باغ‌های بهشتی ایران است که با مدرنیته گره خورده است. امروزه بسیاری از جاهای دیدنی تهران را می‌توان در پروژه بزرگ ایران مال پیدا کرد و باغ ایرانی یکی از این جاذبه‌ها محسوب می‌شود.

الهام گرفته از باغ شازده ماهان کرمان

از جذابیت‌های باغ ایرانی در مجموعه ایران مال، طراحی آن به سبک‌وسیاق باغ شازده ماهان کرمان، یکی از گنجینه‎های مهم در باغ‌های ایرانی و باستانی است. شکوه سبک باغ‌های تاریخی ایران، همچون ردیف درختان خوش‌قدوقامت، آب‌نماها و سطوح پلکانی در باغ ایرانی ایران مال دیده می‌شود. خلاقیت طراحان این مجموعه سبب شده تا ما در یکی از مدرن‌ترین جاهای دیدنی تهران شاهد اصالت و فرهنگ سرزمین‌مان باشیم.

زنده نگه داشتن فرهنگ ایرانی

حضور در فضایی مدرن که الگویی به سبک سنت و اصالت ایرانی دارد، بدون شک مهیج و دوست داشتنی خواهد بود. اهمیت به تاریخ، سنت و فرهنگ در معماری جاذبه‌های دیدنی ایران مال، از اهداف اصلی در روند پیاده‌سازی این پروژه عظیم بوده و باغ ایرانی نمونه‌ای بی‌نظیر از تحقق این اهداف است. ایران مال به شما این امکان را می‌دهد که در مجموعه‌ای کاملاً مدرن از هایپر و فروشگاه‌های برند خرید کنید، سراغ رستوران‌های با کیفیت بروید، در سالنی مجهز فیلم ببینید و در عین حال از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی ایرانی بازدید کنید. به همین دلیل، از پروژه ایران مال می‌توان به‌عنوان یکی از جاهای دیدنی تهران یاد کرد.

به باغ ایرانی ایران مال برویم

این باغ با دو ورودی شیشه‌ای از شما دعوت می‌کند تا از فضایی با طراوت، با به‌روزترین امکانات معماری و باغبانی بازدید کنید و اگر ساکن تهران یا مسافر این شهر هستید، با دسترسی آسان، خودتان را به یکی از دیدنی‌ترین باغ‎های ایرانی برسانید. سقف باغ ایرانی با یک پوشش خاص، نور خورشید را به شکلی کنترل‌شده به داخل مجموعه هدایت می‌کند تا طراوت گیاهان و درختان خوش‌قدوقامت باغ حفظ شود. تماشای سبزینگی درختان و رنگ آبی حوض و آبنماها، حس خوبی به شما خواهد داد.

اگر می‌خواهید درباره ایران مال اطلاعات بیشتری داشته باشید، می‌توانید سری به سایت نابرو، تجربه ناب گردش بزنید. در نابرو اطلاعات متنوع و جزییات بیشتری درباره این مجموعه گردشگری به‌دست خواهید آورد و می‌توانید با دید بازتری قدم به این شاهکار معماری پایتخت بگذارید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید