دعوای مرگبار دخترخاله

دعوای مرگبار دخترخاله

در همین هنگام مقتول و دوستانش از راه رسیدند آن‌ها به تصور اینکه من برای دختر خاله‌ام مزاحمت ایجاد کرده‌ام با من درگیر شدند هر چه گفتم شما دخالت نکنید گوش نکردند تا اینکه عصبانی شدم و با چاقویی که در ماشینم داشتم یکی ازآن‌ها را زدم .

کد خبر : ۷۵۵۵۸
بازدید : ۱۱۶۷۰
دعوای دختر خاله، پسر جوان را به مرگ رساند
پسر جوان که در جریان درگیری لفظی با دخترخاله‌اش مرتکب قتل شده بود از سوی قضات به قصاص محکوم شد. زمستان سال گذشته وقوع قتلی در خیابان جردن تهران به پلیس اعلام شد. وقتی مأموران به محل حادثه رسیدند مشخص شد که پسر جوانی با ضربه چاقو به قتل رسیده است.
شاهدان ماجرا از درگیری این پسر با یک دختر و پسر رهگذر خبر دادند و اینکه متهمان بعد از قتل سوار بر یک خودروی پژو از محل فرار کرده‌اند. بدین ترتیب ردیابی‌ها برای دستگیری عامل قتل ادامه داشت تا اینکه با شناسایی هویت قاتل چندی بعد وی در مرز آذربایجان و هنگامی که قصد فرار به باکو را داشت دستگیر و به ایران منتقل شد.
از آنجا که کارآگاهان دریافتند مادر این پسر در فراری دادن وی نقش داشته او را نیز بازداشت کردند و سرانجام صبح دیروز این مادر و پسر در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.

در ابتدای جلسه مادر مقتول با درخواست قصاص برای متهم گفت: از وقتی پسرم را کشته‌اند خانه و خانواده‌ام نابود شد. دخترم از داغ برادرش بیمار شده و مشکل روانی پیدا کرده است. خودم بی‌یار و یاور شدم. من این بچه‌ها را از ۱۵ سال قبل تنها بزرگ کردم به سختی کار کردم تا بچه هایم راحت زندگی کنند این پسر همه زندگی‌ام بود، اما با مرگ او خانه‌ام خراب شد. قاتلش باید قصاص شود و به هیچ عنوان رضایت نمی‌دهم.

در ادامه متهم پای میز محاکمه ایستاد و گفت: من قصد کشتن او را نداشتم. روز حادثه دختر خاله‌ام در خیابان جردن تلفنی در حال صحبت با دوست پسرش بود که با هم دعوایشان شد. من که شاهد این ماجرا بودم از دختر خاله‌ام خواستم تلفن را قطع کند و با آن پسر حرف نزند، اما او که عصبانی بود با من هم شروع به دعوا کرد در همین هنگام مقتول و دوستانش از راه رسیدند آن‌ها به تصور اینکه من برای دختر خاله‌ام مزاحمت ایجاد کرده‌ام با من درگیر شدند هر چه گفتم شما دخالت نکنید گوش نکردند تا اینکه عصبانی شدم و با چاقویی که در ماشینم داشتم یکی ازآن‌ها را زدم و بعد هم با دختر خاله‌ام سوار ماشین شدیم و فرار کردیم.

چند روز بعد به مادرم وکالت دادم تا ماشینم را بفروشد و پولش را برایم بفرستد تا بتوانم از کشور فرار کنم. بعد هم به مرز باکو رفتم، اما آنجا دستگیر شدم. در ادامه مادر متهم در حالی که منکر اتهامش مبنی بر مساعدت در فرار قاتل بود گفت: من نمی‌خواستم پسرم را فراری دهم فقط نمی‌خواستم او بدون پول بماند به همین خاطر کمکش کردم.

در پایان جلسه قاضی متین راسخ حکم قصاص متهم را صادر و مادر وی را نیز از اتهامش تبرئه کرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید