حبس کودک در ماشین لباس‌شویی

حبس کودک در ماشین لباس‌شویی

آزمایشات به روی ماشین‌های لباسشویی تایید می‌کند این ماشین‌ها بدون آن که دربشان محکم بسته نشود، به کار کردن نمی‌افتند.

کد خبر : ۷۵۵۹۱
بازدید : ۹۴۳۰
حبس کودک در ماشین لباس‌شویی
دادستان، خانم الیور را به اهمال از طریق تنها گذاشتن فرزندش در شرایطی که جان او در خطر بوده، مجرم شناخت
به دنبال محبوس شدن یک کودک پنج ساله در یک ماشین لباسشویی در حال کار، زنی به جرم اهمال بازداشت شده است. پلیس به دنبال انتقال این کودک به بیمارستان که قسمت بالای بدنش مجروح و کبود شده بود، در محل حاضر شد. این واقعه در شانزدهم اوت در ایالت ایندیانای آمریکا رخ داد.

مادر این کودک، «هدر اولیور»، به پلیس گفت: حدود ساعت ۹ صبح با شنیدن صدای پر شدن ماشین لباسشویی به اتاق شستشو رفته بوده و متوجه شده بوده پسرش در داخل ماشین محبوس شده است. در دادخواست دادگاه آمده که خانم الیور دکمه توقف ماشین لباسشویی را فشار داده و پسرک را از داخل آن بیرون کشیده بوده است.

اما او در عوض تلفن به مرکز امداد، با پدر کودک تماس می‌گیرد که در بدو ورود به خانه او را خیس در حال نیمه اغماء و استفراغ می‌بیند.

پزشکان معالج کودک می‌گویند جراحات پسرک «شبیه به ضرب و جرح عمدی است نه تصادفی». آزمایشات به روی ماشین‌های لباسشویی «لاکی گلداستار» تایید می‌کند این ماشین‌ها بدون آن که دربشان محکم بسته نشود، به کار کردن نمی‌افتند.

شبکه «فاکس ۵۹» گزارش داده که کودک مضروب به پلیس گفته مادرش «مهربان نبوده»، اما اشاره‌ای به خود واقعه نکرده است. دادستان دادگاه ناحیه مدیسون خانم الیور را به «اهمال از طریق تنها گذاشتن یک کودک در شرایطی که جان فرزندش را به خطر انداخته و موجب ضرب و جرح او شده» مجرم شناخته است.
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید