قتل پدر با کمک نامادری

قتل پدر با کمک نامادری

سه‌بار نقشه قتل پدرم را کشیدم؛ یک‌بار به او قرص برنج و یک‌بار سم دیگری دادم، اما نمرد. بار سوم میله‌ای را مخفی کردم و در یک فرصت مناسب او را به قتل رساندم. من و نامادری‌ام با هم این نقشه را کشیدیم.

کد خبر : ۷۵۶۴۵
بازدید : ۱۰۴۶۲
قتل پدر با کمک نامادری
مردی که به‌خاطر کینه و درگیری قدیمی پدرش را کشته است، بعد از شش سال موفق شد رضایت اولیای‌دم را جلب کند و به لحاظ جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه رفت.

متهم شش سال قبل و زمانی که نوجوان بود، با یک نقشه از پیش طراحی‌شده پدرش را به قتل رساند و جسدش را به بیابان‌های اطراف تهران برد.

شش سال قبل خانواده مردی به مأموران گزارش دادند پدرشان گم شده است. آن‌ها گفتند نمی‌دانند دقیقا چه اتفاقی افتاده، اما پدرشان تلفن همراهش را خاموش کرده و به محل کارش هم نرفته است. زمانی که تحقیقات دراین‌باره آغاز شد، پلیس متوجه شد یکی از پسران مقتول به همراه نامادری‌اش مرتکب این قتل شده است.
متهم گفت: سه‌بار نقشه قتل پدرم را کشیدم؛ یک‌بار به او قرص برنج و یک‌بار سم دیگری دادم، اما نمرد. بار سوم میله‌ای را مخفی کردم و در یک فرصت مناسب او را به قتل رساندم. من و نامادری‌ام با هم این نقشه را کشیدیم.
بعد از محاکمه این پسر نوجوان، او به قصاص محکوم، اما در نهایت موفق به جلب رضایت اولیای‌دم شد و در شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت و درخواست بخشش کرد. نامادری متهم نیز به اتهام معاونت در قتل به حبس محکوم شده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید