سرنوشت صدام در انتظار ترامپ

امریکا و رژیم صهیونیستی از شهادت این قهرمانان مبارزه با داعش که در واقع آن‌ها را رسوا کرده‌اند، خوشحال نباشند زیرا این حادثه موجب اخراج امریکا از خاورمیانه و آغاز آزادی سرزمین فلسطین و اتحاد بیشتر نیرو‌های مقاومت خواهد شد.

کد خبر : ۷۵۶۵۵
بازدید : ۶۲۷۸
علی مطهری | ترامپ با ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و یارانشان دچار خطای بزرگی شد که از عواقب سخت این جنایت بزرگ جان سالم به در نخواهد برد. این اقدام ناشی از اختلال روانی ترامپ و گروه حاکم بر کاخ سفید بود چراکه دو روز بعد از آنکه ترامپ اعلام کرد ما دنبال جنگ نیستیم...

یک فرمانده بزرگ نظامی و یارانش را به شهادت رساند. گردان‌های حزب‌الله عراق که زیرمجموعه حشدالشعبی هستند در قضیه اعتراض مردم عراق در مقابل سفارت امریکا در بغداد، مردم را به آرامش و پایان دادن به اعتراضات دعوت کردند، امریکا به جای تشکر، فرمانده آن‌ها را در کنار سردار سلیمانی به شهادت رساند.
جالب است کشوری از آن سوی دنیا آمده در عراق پایگاه نظامی تاسیس کرده، وقتی در اثر حمله از طرف یک گروه نامعلوم به این پایگاه یک امریکایی کشته می‌شود به ۵ نقطه در عراق و سوریه حمله و بیش از ۲۵ نفر را شهید و حدود ۶۰ نفر را مجروح می‌کند.
وقتی مردم عراق در مقابل سفارت امریکا در بغداد اعتراض می‌کنند، سردار سلیمانی و ابومهدی و یارانشان را به شهادت می‌رساند. این یعنی نهایت ظلم و زورگویی و تکبر. در اینجا دولت عراق وظیفه سنگینی به عهده دارد. امریکا حق حاکمیت ملی عراق را زیر پا گذاشته است. مجلس عراق باید اخراج نیرو‌های امریکا از عراق را به تصویب برساند.
امریکا و رژیم صهیونیستی از شهادت این قهرمانان مبارزه با داعش که در واقع آن‌ها را رسوا کرده‌اند، خوشحال نباشند زیرا این حادثه موجب اخراج امریکا از خاورمیانه و آغاز آزادی سرزمین فلسطین و اتحاد بیشتر نیرو‌های مقاومت خواهد شد. این جنایت بزرگ نشانه ترس و ضعف امریکاست نه نشانه قدرت او.
امام خمینی (ره) درباره صدام فرمود: صدام حیوانی است که تا خفه نشود، منطقه روی آرامش نخواهد دید. امروز باید گفت، ترامپ حیوانی است که تا خفه نشود، دنیا روی آرامش نخواهد دید. قطعا ترامپ به سرنوشت صدام دچار خواهد شد. انتقام ما به موقع و حساب شده خواهد بود. قرآن می‌فرماید، سست نشوید و غمگین نباشید در حالی که مومن هستید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید