قتل برادر اوتیسمی به روش هالیوودی

نحوه قتل را از یک فیلم هالیوودی یاد گرفته است. او توضیح داد: خیلی وقت پیش فیلمی دیدم که در آن مردی کیسه‌ای را روی سرش کشید و خودش را خفه کرد.

کد خبر : ۷۵۷۴۱
بازدید : ۸۱۷۸
والدین جوانی که برادر هشت‌ساله‌اش را به قتل رسانده است، با حضور در دادسرای جنایی نسبت به او اعلام گذشت کردند. این متهم ۲۱ ساله که دانشجوی مهندسی کامپیوتر است، وقتی از آزار‌های برادر اُتیسمی‌اش به ستوه آمد، او را خفه کرد و سپس از خانه گریخت.

پسر جوان که در یکی از آخرین روز‌های پاییز امسال مرتکب قتل شده بود، بعد از فرار از خانه چندساعتی را در خیابان‌ها پرسه زد، اما عاقبت به کیوسک پلیس رفت و خودش را تسلیم کرد. به‌این‌ترتیب، پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات در این‌باره در دادسرای جنایی تهران آغاز شد. متهم ادعا کرد دچار ناراحتی‌های روحی است و از شش ماه قبل تحت نظر روان‌پزشک دارو مصرف می‌کند.

او درباره دلیل قتل برادر هشت‌ساله‌اش توضیح داد: برادرم به اُتیسم مبتلا بود و خیلی زجر می‌کشید. پدر و مادرم از زمان یک‌سالگی او متوجه بیماری‌اش شدند و در همه این مدت برادرم تحت درمان بود، اما فایده‌ای نداشت. برادرم ما را خیلی اذیت می‌کرد. در نهایت او را کشتم تا هم خودش راحت شود و هم اعضای خانواده.

این جوان مدعی شد برای قتل نقشه قبلی نکشیده بود و همان شب حادثه به ذهنش رسید برادرش را بکشد. او همچنین گفت: نحوه قتل را از یک فیلم هالیوودی یاد گرفته است. او توضیح داد: خیلی وقت پیش فیلمی دیدم که در آن مردی کیسه‌ای را روی سرش کشید و خودش را خفه کرد.
من هم برادرم را با همین روش به قتل رساندم. چند نایلون برداشتم و در حالی‌که برادرم مشغول بازی بود، کیسه‌ها را روی سرش کشیدم و او را کشتم، اما بلافاصله بعد از این کار پشیمان شدم و به‌شدت عذاب وجدان دارم. بنا بر این گزارش، بازپرس دستور بازداشت متهم را صادر کرد تا اینکه والدین مقتول با مراجعه به دادسرای جنایی نسبت به پسر خود اعلام گذشت کردند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید