مرگ مرموز خانواده ایرانی در کانادا

من و همسرم مدت‌ها بود جدا زندگی می‌کردیم و این آتش‌سوزی درواقع در خانه من اتفاق افتاد. من در خانه حضور نداشتم که همسر سابقم به آنجا رفته بود. همسایه‌ها در تماس تلفنی موضوع را به من اطلاع دادند.

کد خبر : ۷۵۹۷۶
بازدید : ۱۷۵۵
تحقیقات دادسرای جنایی تهران درباره حادثه‌ای که برای خانواده‌ای ایرانی در کانادا رقم خورده، حکایت از آن دارد که شعله‌های آتش مرد ایرانی و دو دخترش را به کام مرگ فرستاده است.
چندی پیش خانواده‌ای به مراجع قضائی شهر شیراز مراجعه کردند و از مرگ پسر خانواده و دو دخترش در ایالت کلگری کانادا خبر دادند. پس از آن با توجه اینکه به طور معمول شکایاتی که مربوط به وقوع قتل یا حادثه‌ای مرگبار در خارج از کشور است در دادسرای جنایی تهران رسیدگی می‌شود، پرونده به دادسرای جنایی تهران ارسال شد.

خانواده‌ای که پسر و دو نوه‌شان در سانحه آتش‌سوزی جان باخته بودند، گفتند: پسر ما مرد میان‌سالی بود که دو دختر ۱۵ و ۲۲ ساله داشت و در حریقی که در خانه‌شان اتفاق افتاد، جان باختند.

از آنجایی که عروس خانواده از این سانحه جان سالم به‌در برده بود، از او شکایت کردند. با شروع تحقیقات در دادسرای جنایی مشخص شد این آتش‌سوزی مرگبار در خرداد سال جاری اتفاق افتاده و پس از آن عروس خانواده به ایران آمده است و در شمال تهران سکونت دارد.
به‌این‌ترتیب بازپرس غلامی، رئیس شعبه سوم دادسرای جنایی، با احضار این زن دستور تحقیق از او را صادر کرد. زن جوان ماجرا را این‌طور تعریف کرد: من و همسرم مدت‌ها بود از هم جدا شده بودیم. حضانت دختر بزرگم با من بود و به دنبال حضانت دختر کوچکم نیز بودم که این اتفاق افتاد.
من و همسرم مدت‌ها بود جدا زندگی می‌کردیم و این آتش‌سوزی درواقع در خانه من اتفاق افتاد. من در خانه حضور نداشتم که همسر سابقم به آنجا رفته بود. همسایه‌ها در تماس تلفنی موضوع را به من اطلاع دادند.
وقتی من رسیدم، همسر سابق و دختر بزرگم فوت شده بودند و دختر کوچکم را هم در راه بیمارستان از دست دادم. در پی اظهارات این زن، استعلام از پلیس کانادا در دستور کار قرار گرفت و مقامات آن کشور نیز گفته‌های این زن را تأیید و اعلام کردند حریق ایجادشده عمدی بود.

درحال‌حاضر با وجود به‌دست‌آمدن این نتایج، تحقیقات درخصوص نقش مرد ایرانی در این حادثه ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید