چگونه برای سفر وام بگیریم؟

امروزه بانک‌ها برای انجام اغلب سفر‌های داخلی، خارجی و عتبات و عالیات وام در نظر گرفته اند. از این رو مقصد سفر شما در نحوه دریافت وام تاثیر چندانی ندارد و تنها ممکن است که به شما توصیه شود برای یک سفر مشخص از یک بانک خاص وام بگیرید تا زودتر موفق به دریافت تسهیلات در این زمینه شوید.

کد خبر : ۷۶۱۳۰
بازدید : ۱۵۹۷
همانطور که می‌دانید جهت انجام اغلب سفر‌های یک یا دو روزه نیازی به تخصیص بودجه مشخص و بالایی نیست. اما مسافر در برخی دیگر از سفرها، به ویژه مسافرت‌هایی که با خرید یک بلیط هواپیما خارجی آغاز می‌شود جهت پوشش کلیه هزینه‌های سفر، نیازمند مقدار مشخص و قابل توجهی پول است.
به همین جهت است که اغلب متخصصان گردشگری توصیه می‌کنند که در اولین گام برای برنامه ریزی سفرتان، بودجه مشخصی را برای مسافرت خود در نظر بگیرید تا با کمک آن بتوانید تمام هزینه‌های مربوط به خرید بلیط سفر، اقامت و گشت و گذار در مقصد را پوشش دهید.
حال سوال اینجا است که این بودجه چگونه تامین می‌گردد؟ گاه این هزینه‌ها با یک برنامه بلند مدت مثلاً اختصاص پس انداز چند ماه خانواده به این امر، تامین می‌گردد و گاه مسافر برای آن اقدام به دریافت وام می‌کند. البته برای دریافت وام سفر، شرایط مشخصی وجود دارد که جزئیات آن را در ادامه مطلب " چگونه برای سفر وام بگیریم؟ " بررسی می‌کنیم؛ با قاصدک ۲۴ همراه باشید.

به چه سفرهایی وام تعلق می‌گیرد؟

امروزه بانک‌ها برای انجام اغلب سفر‌های داخلی، خارجی و عتبات و عالیات وام در نظر گرفته اند. از این رو مقصد سفر شما در نحوه دریافت وام تاثیر چندانی ندارد و تنها ممکن است که به شما توصیه شود برای یک سفر مشخص از یک بانک خاص وام بگیرید تا زودتر موفق به دریافت تسهیلات در این زمینه شوید.

برخی از بانک‌ها و موسسات مالی نیز با یک آژانس یا سامانه خاص قرارداد دارند و تنها به سفر‌هایی که از طریق مجموعه همکار خود به فروش برسند، خدمات ارائه می‌کنند. از این رو برای دریافت وام سفر از این موسسات، تنها کافی است سری به مجموعه طرف قرارداد آن‌ها بزنید و در خصوص سفر مورد نظر خود از آن‌ها پرس و جو کنید.

چه بانک هایی در ایران برای سفر وام می‎‌دهند؟

در ایران بانک‌های متعددی خدمات خود را در قالب وام‌های سفر و گردشگری به مشتریان خود ارائه می‌کنند. به طور مثال بانک گردشگری که به طور ویژه برای توسعه خدمات سفر و گردشگری در ایران ایجاد شده است، تسهیلات خود را در قالب وام سفر در اختیار مشتریان محترم این بانک قرار می‌دهد. مبلغ وام به طور معمول با توجه به درآمد متقاضی تعیین می‌گردد و بازپرداخت آن نیز با سود مشخصی، طی چند قسط از مشتری دریافت می‌گردد.

بانک پارسیان نیز در این میان خدمات خود را طی عقد قرارداد با آژانس‌های مسافرتی به مشتریان خود عرضه می‌کند؛ بنابراین برای دریافت وام سفر از این بانک نمی‌توانید خود کلیه مراحل سفر خود یعنی خرید بلیط قطار، رزرو هتل و… را بر عهده بگیرید و می‌بایست آن‌ها را در یک پکیج مشخص و در قالب یک تور مسافرتی از آژانس مربوطه خریداری نمایید. با این کار می‌توانید بسته به هزینه تور انتخابی خود، تسهیلاتی را به صورت وام سفر از بانک پارسیان دریافت نمایید.

بانک دی دیگر بانکی است که در این زمینه به مشتریان خود تسهیلات ارائه می‌کند. از این رو مسافران محترم جهت دریافت وام سفر و گردشگری می‌توانند به یکی از شعب این بانک مراجعه نمایند و پس از ارائه مدارک و طی مراحل بانکی، وام خود را از این بانک دریافت نمایند.

بانک ملی، اما شرایط ویژه‌ای را برای ارائه تسهیلات و وام سفر خود در نظر گرفته است. این بانک، وام سفر خود را تنها به مسافرانی که مقصد سفر آن‌ها عتبات و عالیات است ارائه می‌کند. چرا که قرارداد ویژه‌ای بین این بانک و سازمان حج و زیارت منعقد شده است تا سفر زائران خانه خدا و عتبات عالیات بدون کوچکترین دغدغه مالی به سرانجام برسد.

بازپرداخت و سود وام سفر

مدت زمان بازپرداخت وام سفر و مقدار سود آن در هر بانکی نسبت به بانک دیگر متفاوت است و این مسئله بیش از هر چیز دیگری به سیاست‌های داخلی آن بانک وابسته است.

به طور مثال بانک گردشگری برای سفر‌هایی که به مقاصد داخلی به انجام می‌رسند ۵ میلیون تومان وام به متقاضی ارائه می‌کند که سود آن در حال حاضر ۲۲ درصد می‌باشد و متقاضی موظف است این وام را در طی ۱۲ قسط به بانک بازپرداخت نماید.

خرید اقساطی بلیط سفر

همانطور که گفتیم بانک‌ها تسهیلات خود را در قالب مشخصی و برای سفر‌هایی با شرایط ویژه به مشتریان خود ارائه می‌کنند. اما گاه مسافر تمایل به انجام سفر با وسیله‌ای مشخص یا رزرو هتل در مکانی خاص دارد که بانک برای آن تسهیلاتی را در نظر نگرفته است.

در چنین شرایطی مسافر می‌تواند برای خرید بلیط اتوبوس، قطار یا هواپیما خود از امکان خرید قسطی وب سایت قاصدک ۲۴ استفاده نماید. قاصدک ۲۴ به عنوان یکی از معتبرترین سامانه‌های فروش اینترنتی بلیط و خدمات سفر، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بلیط مورد نظر خود را به صورت اقساط از این سامانه خریداری نمایند.

این کار که با همکاری سایت ایران رنتر در قاصدک ۲۴ به انجام رسیده است به مسافر امکان می‎‌دهد تا به راحتی بلیط مورد نظر خود را خریداری کرده و هزینه آن را به صورت اقساط به ایران رنتر پرداخت نماید. بدین ترتیب مسافر می‌تواند بدون مواجه با دردسر‌های معمول بانکی جهت دریافت وام، به راحتی مقدمات سفر خود را فراهم کرده و هزینه آن را طی چند قسط که مدت زمان آن نیز از ۳ تا ۱۲ ماه توسط خود مشتری تعیین می‌گردد، به ایران رنتر پرداخت نماید.

در نهایت گفتنی است اگر موفق به تامین بودجه سفر مورد نظر خود از طریق پس انداز و یا حتی وام بانکی نشدید، می‌توانید به راحتی با مراجعه به وب سایت قاصدک ۲۴، انواع بلیط مورد نظر به صورت اقساط از این مجموعه خریداری نمایید.

فراموش نکنید که در قاصدک ۲۴ می‌توانید بدون کوچکترین دغدغه‌ای سفر خود را نیز بیمه کرده و هتل مورد نظرتان را در سراسر ایران رزرو نمایید. برای دریافت کلیه این خدمات در یک مجموعه واحد، تنها کافی است نسخه اندروید اپلیکیشن خرید بلیط سفر قاصدک ۲۴ را از کافه بازار دانلود نمایید.


مئاخذ:
https://ghasedak24.com/
https://blog.ghasedak24.com/چگونه-برای-سفر-وام-بگیریم؟/

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید