پایان مرگبار درگیری دو پسرعمو

پایان مرگبار درگیری دو پسرعمو

نیما و مهران پیش از جنایت نیز با هم درگیر شده و مهران پسرعمویش را زده بود. نیما نیز به‌همین‌دلیل قصد داشت تلافی کند؛ اما فرصت این کار را به دست نیاورد و جانش را از دست داد.

کد خبر : ۷۶۱۴۳
بازدید : ۲۰۱۱
قتل پسرعمو با شلیک گلوله
مردی که متهم است به دلیل اختلاف قبلی با پسرعمویش، او را با شلیک گلوله به قتل رسانده، در زندان در انتظار جلسه محاکمه به سر می‌برد. رسیدگی به این پرونده از مرداد سال جاری در پی کشته‌شدن پسری جوان به نام نیما آغاز شد.
کارآگاهان جنایی استان فارس وقتی از وقوع جنایت مطلع شدند، به محل حادثه رفتند و فهمیدند این جوان با شلیک گلوله از پا درآمده است. شواهد نشان می‌داد فردی از فاصله‌ای نسبتا دور به نیما شلیک و سپس به‌سرعت محل را ترک کرده است.

جنایت در تاریکی شب به وقوع پیوسته بود و هیچ شاهدی که بتواند مشخصات قاتل را به پلیس اعلام کند، وجود نداشت؛ به‌همین‌دلیل مأموران به پرس‌وجو از خانواده نیما پرداختند و متوجه شدند این جوان از مدت‌ها قبل با پسرعموی خود به نام مهران اختلاف داشت.

نیما و مهران پیش از جنایت نیز با هم درگیر شده و مهران پسرعمویش را زده بود. نیما نیز به‌همین‌دلیل قصد داشت تلافی کند؛ اما فرصت این کار را به دست نیاورد و جانش را از دست داد.

در‌حالی‌که شواهد اولیه از ارتکاب قتل به دست مهران حکایت داشت، مأموران سراغ او رفتند و فهمیدند این جوان از زمان وقوع قتل محل سکونت خود را ترک کرده و به مکانی نامعلوم گریخته است. فرار مهران شک‌ها را درباره قاتل‌بودن او به یقین تبدیل کرد.

کارآگاهان با ردیابی‌های گسترده‌ای که انجام دادند، توانستند ردی از متهم پیدا کنند و در گام بعدی عملیاتی ویژه را طرح‌ریزی کردند و موفق شدند مهران را غافلگیر و بازداشت کنند.

مهران بعد از انتقال به پلیس آگاهی سعی کرد خودش را بی‌گناه معرفی کند؛ اما همه مدارک علیه او بود؛ به‌همین‌دلیل چاره‌ای جز بیان واقعیت پیش‌روی خودش ندید و به قتل پسرعمویش اقرار کرد.

وقتی از متهم درباره انگیزه‌اش از جنایت سؤال شد، او مشکلات اخلاقی را به نیما نسبت داد و گفت: به دلیل همین مسائل بود که با پسرعمویم اختلاف داشتم و این اختلاف روز‌به‌روز بیشتر می‌شد. از نیما کینه به دل گرفته بودم و در نهایت مصمم شدم او را به قتل برسانم.
برای این کار سلاحی تهیه کردم و شب حادثه در نزدیکی خانه‌اش در جایی پنهان شدم. همین که نیما را دیدم، در‌حالی‌که مطمئن شده بودم کسی دیگر آن اطراف نیست، به سوی او شلیک کردم و بلافاصله پا به فرار گذاشتم. من هیچ مدرکی علیه خودم به جا نگذاشته بودم و اصلا احتمال نمی‌دادم شناسایی و دستگیر شوم.

متهم در ادامه صحنه جرم را نیز بازسازی کرد و سپس قرار مجرمیت علیه او صادر شد. مهران به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید