بازداشت پسر به اتهام قتل پدر

بازداشت پسر به اتهام قتل پدر

از سوی دیگر پسر جوان بار‌ها پدر و مادرش را تهدید به قتل کرده بود. ناراحتی از پس دادن گوشی تلفن همراه به فروشنده و درگیری‌های آن روز دلیل دیگری بود که فرضیه دخالت امیر در سقوط مرگبار پدرش را قوت بخشید.

کد خبر : ۷۶۲۷۷
بازدید : ۲۰۸۴
بازداشت پسر به اتهام قتل پدر
بازپرس جنایی تهران با استناد به چند دلیل قضایی پسر جوانی را به اتهام قتل پدرش بازداشت کرد. ساعت ۱۱ شب ۳۰ دی صدای سقوط مهیبی ساکنان یکی از محله‌های نواب را وحشتزده به خیابان کشاند. آن‌ها ناگهان با جسد خونین مرد همسایه به‌نام شاهرخ رو‌به‌رو شدند که از پشت بام ساختمان ۳ طبقه به پایین افتاده بود.
همسایه‌ها بلافاصله موضوع را به پلیس و اورژانس خبر دادند. با تأیید مرگ شاهرخ مأموران کلانتری ۱۰۸ نواب موضوع را به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند.

دقایقی بعد بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم در مقابل خانه سه طبقه قدیمی حضور یافتند و بررسی‌ها آغاز شد. در تحقیقات اولیه پسر شاهرخ به مأموران گفت: من بیرون از خانه بودم پدرم در را به رویم باز کرد. در حال گفتگو بودیم که او راهی پشت بام شد.
ناگهان به لبه پشت بام رفت و نمی‌دانم چه شد که تعادلش را از دست داد و به پایین افتاد. اما مأموران در بازرسی بدنی از پسر جوان به‌نام امیر با آثار خراشیدگی روی دست و صورت او مواجه شدند.

تهدید به قتل
در حالی که پسر جوان مدعی بود که پدرش به خاطر از دست دادن تعادل از طبقه سوم و فاصله ۸ متری به پایین افتاده است، همسر شاهرخ اظهارات متفاوتی بیان کرد. او گفت: پسرم امیر ۲۵ سال دارد، با آنکه برای بزرگ کردنش سختی زیادی کشیدیم، اما حالا که جوان برومندی شده به‌جای آنکه کمک حال من و پدرش باشد مدام ما را اذیت می‌کند و کتک می‌زند او با زور از ما پول می‌گیرد.
یک ماه قبل طوری پدرش را کتک زد که دست راستش شکست. امیر بار‌ها من و همسرم را به قتل تهدید کرده بود. چند باری هم گفته بود که اول پدرش را می‌کشد و بعد هم مرا. زن میانسال ادامه داد: امروز امیر با پولی که بی‌خبر از پدرش برداشته بود یک گوشی تلفن همراه خرید.
زمانی که شاهرخ از این ماجرا با خبر شد با او دعوا کرد. امیر هم مجبور شد که گوشی را پس بدهد، اما فروشنده مبلغی را کم کرد و پسرم ناراحت شد. شوهرم که می‌دانست بعد از آمدن امیر به خانه او دوباره دعوا راه می‌اندازد در ورودی خانه را قفل کرد. امیر وقتی با در بسته رو به رو شد شروع به داد و فریاد کرد و بعد هم پدرش به ناچار در باز کرد.

امیر در طبقه اول خانه‌مان زندگی می‌کند و من و همسرم در طبقه دوم بودیم. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که آن‌ها به سمت پشت بام رفتند. من داخل خانه بودم که صدای مهیبی شنیدم و بعد از آن از سقوط مرگبار همسرم با خبر شدم.
در بازرسی از پشت بام و خانه این مرد بازپرس و کارآگاهان به دلایل و مدارکی رسیدند که باعث شد بازپرس محمد تقی شعبانی با استناد به آن‌ها پسر ۲۵ ساله را به اتهام قتل پدرش بازداشت کند.

از جمله دلایل بازپرس این بود که پشت بام دیواری با ارتفاع حدود دو متر داشته و مانعی برای سقوط مرد میانسال بوده است. از سوی دیگر پسر جوان بار‌ها پدر و مادرش را تهدید به قتل کرده بود. ناراحتی از پس دادن گوشی تلفن همراه به فروشنده و درگیری‌های آن روز دلیل دیگری بود که فرضیه دخالت امیر در سقوط مرگبار پدرش را قوت بخشید.

آثار خراشیدگی روی دست و صورت پسر جوان نیز حکایت از درگیری داشت و دلیل دیگر اینکه شاهرخ و پسرش اختلافات قدیمی داشتند و در شب حادثه هر دوی آن‌ها باهم در پشت بام تنها بودند.

با توجه به این دلایل و مدارک، امیر بازداشت شد و در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید