خوک‌ها صاحب مزرعه را خوردند

با توجه به این که بیشتر بدن این فرد خورده شده است، تشخیص علت دقیق مرگ او تقریبا غیرممکن است. به گفته مقامات، به امید یافتن سرنخ‌هایی در این مورد، خوک‌ها توسط دامپزشک معاینه خواهند شد.

کد خبر : ۷۶۳۱۳
بازدید : ۲۷۲۸
محققان می‌گویند، یک مزرعه دار در لهستان که از شب سال جدید مفقود شده بود، توسط خوک‌های مزرعه‌اش خورده شده است.

طبق گزارش مقامات، این شخص که با نام کرزیستوف از او یاد شده و در دهه هفتاد عمر خود بوده است. او سکته قلبی کرده و در پی آن، توسط دام‌های مزرعه‌اش خورده شده است.

پس از آن که یکی از همسایه‌ها در مزرعه این شخص در نزدیک جنوب شرق شهر لوبین استخوان‌هایی پیدا کرد، مقامات متوجه این رویداد وحشتناک شدند.

وقتی که پلیس به آن منطقه رسید، بدن این فرد تقریبا به طور کامل خورده شده بود، و تنها تکه‌هایی از جمجمه و استخوانهایش باقی مانده بود.

مگدالنا سرافین، دادستان آن منطقه، به روزنامه گازتا وروسلاوسکا گفت: «ما تاریخ دقیق آن را نمی‌دانیم، اما قربانی بین ۳۱ دسامبر و ۸ ژانویه توسط خوک‌ها خورده شده است.»

وی افزود، خوک‌ها - شامل دو خوک بالغ و ۱۲ بچه خوک - در حیاط محوطه‌ای که این مزرعه‌دار به تنهایی در آن زندگی می‌کرد، آزاد می‌گشتند.

یکی از همسایه‌ها، در مورد آن حیوانات گفت: «این خوک‌ها خیلی بزرگند و در فضای مزرعه آزادانه می‌گردند. آن‌ها به آسانی به جسد او دسترسی داشته‌اند. ما از این خوک‌ها می‌ترسیم و اصلا به آن‌ها نزدیک نمی‌شویم.»

روز دوشنبه کالبدشکافی لازم انجام خواهد شد. با این حال، به گفته خانم سرافین، با توجه به این که بیشتر بدن این فرد خورده شده است، تشخیص علت دقیق مرگ او تقریبا غیرممکن است. به گفته مقامات، به امید یافتن سرنخ‌هایی در این مورد، خوک‌ها توسط دامپزشک معاینه خواهند شد.

در پایان، به احتمال زیاد این خوک‌ها را با داروی بیهوشی و بدون درد خواهند کشت.
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید