مرگ یک زن در مسابقه کیک‌خوری

مرگ یک زن در مسابقه کیک‌خوری

به این زن در محل حادثه تنفس مصنوعی داده شد، اما پس از انتقال به بیمارستان درگذشت. شاهدان گفتند این زن وقتی با سرعت یکی از کیک‌ها را به دهانش می‌انداخت، با مشکل روبرو شد.

کد خبر : ۷۶۴۷۶
بازدید : ۳۴۶۴
مرگ یک زن در مسابقه کیک‌خوری
یک زن هنگام مسابقه کیک‌خوری "لامینگتون" در استرالیا جان باخت. او در این مسابقه که هرکس باید بیشتر و سریع‌تر کیک بخورد با دیگران رقابت می‌کرد. لامینگتون نوعی کیک سنتی استرالیایی است که از شکلات و نارگیل خشک درست می‌شود.

گفته می‌شود این زن ۶۰ ساله طی این رویداد که به مناسبت تجلیل "روز استرالیا" برگزار می‌شود، روز یک‌شنبه در هتلی در کوئینزلند دچار حمله ناگهانی شد.

فیلم شرکت‌کنندگان در این مسابقه که در حال خوردن سریع کیک هستند، ضبط شده است. به این زن در محل حادثه تنفس مصنوعی داده شد، اما پس از انتقال به بیمارستان درگذشت. شاهدان گفتند این زن وقتی با سرعت یکی از کیک‌ها را به دهانش می‌انداخت، با مشکل روبرو شد.

تصاویر منتشر شده ویدیویی را نشان می‌دهد که قبل از حادثه، طرفداران در حال تشویق شرکت‌کنندگان هستند که کنار دستشان یک لیوان آب است.

هتل "بیچ هاوز" با انتشار پیامی در فیس‌بوک به خانواده و دوستان این زن که نامش فاش نشده تسلیت گفت.این هتل همچنین از اورژانس بخاطر "واکنش سریع و حرفه‌ای در زمان این واقعه غم‌انگیز" تشکر کرد.

مسابقات خوردن غذا از بازی‌های عمومی در "روز استرالیا"، به مناسبت ورود اولین اروپایی‌ها به آن سرزمین است. شرکت کنندگان معمولاً جوایزی را برای خوردن بیشترین مقدار کیک، هات داگ یا سایر مواد غذایی در زمانی محدود دریافت می‌کنند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید