"قلعه‌نویی" روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند؟!

"قلعه‌نویی" روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند؟!

اینکه قلعه‌نویی هم مربی تیم ملی باشد و هم سپاهان از نظر فنی درست نیست. در صورتی که این اتفاق رخ دهد و قلعه‌نویی بازیکنی را از سپاهان به تیم ملی دعوت کند می‌گویند او پارتی بازی کرده است.

کد خبر : ۷۶۴۸۲
بازدید : ۱۴۷۷
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: برای اینکه «قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی فوتبال شود تماس‌هایی از سوی فدراسیون فوتبال با باشگاه سپاهان صورت گرفت و مذاکرات مختصری انجام شد. «مسعود تابش» روز دوشنبه اظهار داشت: سپاهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ نوزدهم است و به طور حتم تا آخرین روز تلاش خواهد کرد تا این اتفاق مهم شکل بگیرد.

وی افزود: سپاهان در بازی با ماشین‌سازی تبریز فرصت‌های زیادی را برای گلزنی به دست آورد، اما از آن‌ها استفاده نکرد تا بازی بدون گل به پایان رسیده و ۲ امتیاز از دست بدهیم، اما فرصت برای جبران وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره حضور امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: برای اینکه قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال شود تماس‌هایی از سوی فدراسیون فوتبال با باشگاه سپاهان صورت گرفت و مذاکرات مختصری انجام شد.

تابش در پاسخ به این پرسش که جواب سپاهان به مسوولان فدراسیون فوتبال درباره حضور قلعه‌نویی در تیم ملی چه بود، گفت: به آن‌ها اعلام کردیم تیم ملی برای همه ما عزیز است و به خوبی می‌دانیم در شرایط حساس و ویژه‌ای قرار داریم و آرزوی ما این است تیم ملی ایران به موفقیت رسیده و راهی مسابقات جام‌جهانی شود، اما از سوی دیگر سپاهان در لیگ برتر مدعی قهرمانی است و باید به زودی در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رقبای خود برود و در چنین شرایطی ما باید چه کاری انجام دهیم؟

وی تصریح کرد: در حالت طبیعی مخالف حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی هستیم چرا که باشگاه سپاهان به وی نیاز دارد، اما امیدواریم برای تیم ملی نیز تصمیم خوبی که به صلاح آن باشد گرفته شود.

تابش درباره اینکه گفته می‌شود در صورت رفتن قلعه‌نویی به تیم ملی، علی دایی هدایت سپاهان را بر عهده خواهد گرفت اعلام کرد: باشگاه سپاهان با هیچ مربی‌ای مذاکره‌ای نداشته است چرا که هدف ما این است با قلعه نویی ادامه بدهیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان گفت: اینکه قلعه‌نویی هم مربی تیم ملی باشد و هم سپاهان از نظر فنی درست نیست. (با خنده) در صورتی که این اتفاق رخ دهد و قلعه‌نویی بازیکنی را از سپاهان به تیم ملی دعوت کند می‌گویند او پارتی بازی کرده است.
امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان نیز در یک گفت‌وگوی رادیویی درباره بحث قطعی شدن انتخابش برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: من درباره این موضوع صحبت نمی‌کنم و باید فدراسیون فوتبال در این زمینه اطلاع رسانی کند.

او درباره اینکه شنیده می‌شود قرار است علی دایی جای او سرمربی سپاهان شود، گفت: اجازه بدهید در این زمینه هم صحبت نکنم.

قلعه نویی پس از طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا حاضر است در حد یک بله یا خیر درباره این موضوع صحبت کند، با گفتن کلمه نه صحبت نمی‌کنم تلفن خود را قطع کرد.

بدین ترتیب و با توجه به اینکه سرمربی سپاهان خبر یاد شده را تکذیب نکرد به نظر می‌رسد واقعاً اتفاقاتی در حال رخ دادن است و باید منتظر خبر‌های جدید در این مورد باشیم.
منبع: ایرنا و ایلنا
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید