جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس؛ جزئیات پیوستن بیراوند به لیگ بلژیک

جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس؛ جزئیات پیوستن بیراوند به لیگ بلژیک

گرچه انصاریان مدیرعامل تیم پرسپولیس از گفتن جزئیات قراردادو نام تیم بلژیکی که خواستار درخدمت گرفتن علیرضا بیرانوند شده، خودداری کرد، اما سرانجام بخشی از جزئیات از سوی بیرانوند و سایت‌های بلژیکی لو رفت. بیرانوند در این رابطه گفته است که " باشگاه بلژیکی ۴۰۰ هزار دلار به باشگاه پرداخت می‌کند و فکر می‌کنم کمک خوبی به باشگاه می‌شود. من تا پایان فصل در پرسپولیس می‌مانم. "

کد خبر : ۷۶۵۱۳
بازدید : ۳۷۲۱
جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس؛ جزئیات پیوستن بیراوند به لیگ بلژیک
فرادید | گرچه بحث جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس موضوع تازه‌ای نیست. اما این بار ماجرا جدی‌تر از قبل است و مدیرعامل تیم پرسپولیس هم گفته که جدایی او از سرخ پوشان قطعی ست.

به گزارش فرادید، با انتشار خبر جدایی بیرانوند، نگرانی هوادران برای ادامه کار تیم در نیم فصل دوم لیگ و لیگ قهرمانان آسیا افزایش یافت تا اوضاع کمی هم ملتهب شود. ولی در نهایت بیرانوند در دقیقه ۹۰ خیال هواداران را راحت کرد وگفت که تا ابتدای تابستان سال آینده در پرسپولیس خواهد ماند و سپس عازم بلژیک خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس دراین باره گفت: "خوشحال هستم که می‌توانیم به هواداران بگوییم با موافقت علیرضا بیرانوند و فداکاری او شرایطی پیش آمد که وی را در نیم فصل دوم و مرحله گروهی لیگ قهرمانان در اختیار خواهیم داشت و انتقال او به اروپا در تابستان سال آینده اتفاق خواهد افتاد. "

این در شرایطی اتفاق افتاد که بلیط رفت بیرانوند به بلژیک تهیه شده بود و بلژیکی‌ها منتظر پیوستن او به تیم شان بودند. بیراوند در این رابطه گفته که "بلیت پرواز من ۳ بامداد بود و من با بچه‌ها خداحافظی کرده بودیم، اما رویم نمی‌شد به آقا یحیی بگویم که می‌خواهم بروم. با ایشان خداحافظی نکردم و فکر کردم نباید این اتفاق رخ بدهد، او من را به فوتبال معرفی کرده بود. "

وی ادامه داد:" من از ایشان خداحافظی نکردم، ایشان نقش بسزایی در فوتبال من داشت و من بلیتم را کنسل کردم. کسی که قرار بود با من به بلژیک بیاید تا ساعت ۲ شب در خانه من بود، اما من در خانه نبودم. خدا را شکر هم در پرسپولیس ماندم و هم با رفتنم در پایان فصل به این تیم کمک می‌کنم. "

البته علیرضا بیرانوند گفته که شاید دوباره به پرسپولیس برگردد. او گفت: " اگر پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد، شاید با مسوولان تیم بلژیکی که قرار است به آنجا بروم صحبت کنم و دوباره در جمع قرمزپوشان ماندنی شوم. "

افشین پیروانی، مدیرتیم فوتبال پرسپولیس هم گفته که " علیرضا بندی در قراردادش در زمانی که این قرارداد بسته شده وجود دارد که می‌تواند با دادن مبلغی آزاد شود. او هر زمان این پول را بدهد می‌تواند آزاد شود. او در حالی که می‌توانست هر لحظه که می‌خواهد جدا شود، اما تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند "

جزئیات قرار داد علیرضا بیرانوند و تیم بلژیکی

گرچه انصاریان مدیرعامل تیم پرسپولیس از گفتن جزئیات قراردادو نام تیم بلژیکی که خواستار درخدمت گرفتن علیرضا بیرانوند شده، خودداری کرد، اما سرانجام بخشی از جزئیات از سوی بیرانوند و سایت‌های بلژیکی لو رفت.
بیرانوند در این رابطه گفته است که " باشگاه بلژیکی ۴۰۰ هزار دلار به باشگاه پرداخت می‌کند و فکر می‌کنم کمک خوبی به باشگاه می‌شود. من تا پایان فصل در پرسپولیس می‌مانم. "

سایت «HLN» بلژیک هم مدعی شد که علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس به تیم خنک بلژیک منتقل نمی‌شود و این باشگاه، مذاکراتش را با بیرانوند متوقف کرده است. این بازیکن پیشنهاد قرارداد سه ساله از باشگاه آنتوِرپ دریافت کرده و مبلغ انتقالش حدود ۷۰۰ هزار یورو است. بیرانوند جایگزین سینان بولاتِ ۳۱ ساله‌ای می‌شود که قراردادش در انتهای این فصل با آنتورپ به پایان می‌رسد.

سایت بلژیکی «La Libre» هم نوشته که بیرانوند در نخستین تجربه‌اش در فوتبال اروپا می‌تواند مارک ویلموتس سرمربی پیشین خود در تیم ملی ایران را در آنتوِرپ ببیند. ویلموتس با دروازه‌بان ایران تماس داشته تا به او بگوید شاید آن‌ها یکدیگر را در آنتورپ ببینند.

براساس برخی گزارش ها، بیرانوند از فصل آینده برای تیم آنتورپ بازی خواهد کرد و در سال اول ۶۰۰ هزار یورو دریافت خواهد کرد. این قرارداد سه ساله در پایان هر سال با افزایش یکصد هزار دلاری همراه خواهد بود. با این حساب بیرانوند در سال اول ۶۰۰ هزار یورو، در سال دوم ۷۰۰ هزار یورو و در سال سوم ۸۰۰ هزار یورو دریافت خواهد کرد.

همچنین باشگاه بلژیکی قرار است مبلغ فسخ قرارداد بیرانوند با باشگاه پرسپولیس را در سه قسط تا آغاز تابستان ۹۹ به این باشگاه پرداخت کند. قسط اول طی دو سه روز آینده به حساب باشگاه پرسپولیس واریز خواهد شد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید