رونالدینیو از وارث و جانشین خود می‌گوید

ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی فوتبال برزیل به ستایش از نیمار پرداخت و او را وارث و جانشین خود در بارسلونا دانست.

کد خبر : ۷۶۶۰
بازدید : ۹۸۴

ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی فوتبال برزیل به ستایش از نیمار پرداخت و او را وارث و جانشین خود در بارسلونا دانست.


به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی EFE، رونالدینیو، یکی از محبوب‌ترین بازیکنان بزریلی در نزد هواداران بارسلونا است. این بازیکن که از پاری سن ژرمن به جمع آبی اناری‌ها پیوست توانست این تیم را به قهرمانی در رقابت‌های لیگا و لیگ قهرمانان اروپا برساند.

معمولا بارسلونا بازیکنان برزیلی خوبی در اختیار داشته است. اکنون نیمار، ستاره برزیلی آبی اناری‌ها است و در همان پستی بازی می‌کند که رونالدینیو چند سال در آن درخشید و به محبوبیت زیادی دست یافت.

رونالدینیو به ستایش از نیمار پرداخت و او را وارث حقیقی خود در بارسلونا دانست. او گفت: نیمار وارث و جانشین من در بارسلونا است. او الان در همان پستی بازی می‌کند که من در آن ایفای نقش می‌کردم. براین باورم که نیمار برای مدت طولانی در بارسلونا باقی خواهد ماند. او بازیکن بسیار بزرگی است و نشان داده که توانایی بالایی دارد. نیمار در چند سال آینده نماینده فوتبال برزیل خواهد بود.

نیمار در سال 2015 عملکرد درخشانی در بارسلونا داشت و در نهایت هم جزو سه نامزد نهایی کسب توپ طلا قرار گرفت. رونالدینیو درباره این سوال که چه بازیکنی بیشترین شانس را برای کسب توپ طلا 2015 دارد، گفت: مهم نیست که چه بازیکنی این جایزه را به دست می‌آورد. مهم این است که هر سه بازیکن در سال 2015 بهترین بازیها را به نمایش گذاشتند و شایسته قرار گرفتن در این فهرست هستند.

این ستاره برزیلی در پایان سخنان خود درباره رقابت مسی و رونالدو گفت: رقابت دو بازیکن بزرگ به نام مسی و رونالدو به سود فوتبال اسپانیا است. حضور این دو بازیکن باعث می‌شود تا سطح رقابت‌های لیگا بالا برود و این بسیار مهم است. با این حال باید بگویم که مسی عملکردی باور نکردنی داشته است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید