خرید وفروش سیگار برگ‌های لاکچری در فضای مجازی

خرید وفروش سیگار برگ‌های لاکچری در فضای مجازی

خرید و فروش سیگار برگ‌ها محدود به شبکه‌های مجازی نمی‌شود. برخی سایت‌ها نیز در حال حاضر سیگار برگ‌های قاچاق را به صورت بسته‌ای و عمده به فروش می‌رسانند. به جز سیگار برگ ها، سیگار با روکش طلا و با طعم‌های مختلف نیز به فروش می‌رسد که قیمت هر نخ از آن‌ها بین ۵۰ تا ۹۹۰ هزار تومان است.

کد خبر : ۷۶۶۷۹
بازدید : ۶۲۴۲
خرید وفروش سیگار برگ‌های لاکچری در فضای مجازی
فرادید | فضای مجازی بیش از همیشه بوی دود می‌دهد. فروشنده‌هایی که سیگارقاچاق می‌فروشند و برخی نیز سیگار برگ با روکش طلا؛ البته دسته دوم قیمت نرخ شان با بالا و پائین رفتن قیمت طلا تغییر می‌کند.

به گزارش فرادید، پیداکردن فروشندگان سیگار برگ کار ساده‌ای ست، کافی ست در فضای مجازی سیگار برگ را جستجو کنید، آن وقت هزاران فروشنده بی نام و نشان برای خرید سیگار برگ پیش روی تان قرار می‌گیرد. سیگار برگ‌هایی که قیمت مشترکی ندارند و فروشندگان به هر قیمتی که دلخواه شان باشد، سیگارشان را به فروش می‌رسانند.

بولیکوار، پارکاگاس، رومئوژولیت، کینگ اداورد، کلاب مستر، کوهیبا و گواتنانامرا این‌ها اسامی سیگاربرگ‌هایی ست که در فضای مجازی جلوی چشمان تان رژه می‌روند و هر نخ از آن‌ها با قیمتی بین ۵ تا ۸۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

البته همین سیگار برگ‌ها با روکش طلا با قیمتی مابین ۵۰۰ تا ۶۵۰ به فروش می‌رسند، اما باز هم همه چیز به قیمت طلا بستگی دارد. جالب است بدانید که خریداران سیگار برگ طلا به عنوان تشویق، سفارش شان را به رایگان و در مدت زمان بسیار کمتر تحویل می‌گیرند.

در یکی از شبکه‌های اجتماعی به یکی از این فروشندگان پیام می‌دهیم، از سیگار برگ می‌پرسیم. می‌گوید که بازار پرشده از کالای تقلبی و آن‌هایی که ارزان می‌فروشند همه اجناس بی کیفیت تحویل می‌دهد.

به او می‌گوییم که در صورت سفارش بالا چه اندازه تخفیف می‌دهد و چه تضمینی در مقابل اصل بودن سیگار برگ هایش وجود دارد. او می‌گوید که این اجناس را از مرز وارد می‌کنیم و طرف مقابل هم مستقیم از کوبا این سیگار برگ‌ها را وارد می‌کند. اما برای تخفیف زیاد نباید چانه بزنیم چرا که سود آنچنانی دستگیر آن ها نمی‌شود.

دود آزاد لاکچری؟

خرید و فروش سیگار برگ‌ها محدود به شبکه‌های مجازی نمی‌شود. برخی سایت‌ها نیز در حال حاضر سیگار برگ‌های قاچاق را به صورت بسته‌ای و عمده به فروش می‌رسانند.

به جز سیگار برگ ها، سیگار با روکش طلا و با طعم‌های مختلف نیز به فروش می‌رسد که قیمت هر نخ از آن‌ها بین ۵۰ تا ۹۹۰ هزار تومان است.

نکته قابل توجه اینجاست که خرید و فروش سیگار‌های خارجی در داخل کشور قاچاق محسوب می‌شود و در واقع ممنوع است، اما فروشندگان با خیال راحت سیگار‌های لاکچری شان را می‌فروشند و ترسی هم ندارند.

بهزاد، ولی زاده رئیس دبیرخانه ستاد کنترل و مبارزه با دخانیات وزارت بهداشت در این رابطه گفته است که " ما در فضای مجازی شاهد عرضه محصولات دخانی با روکش طلا و طعم دار هستیم و در صورتی که در سایت‌ها تبلیغ سیگاری قاچاق را مشاهده کنیم با پلیس فتا مکاتبه و درخواست می‌کنیم تا سایت‌های متخلف بسته شوند. "

وی افزود: " طبق مصوبه جامع کنترل دخانیات هر گونه تبلیغ و تشویق مصرف دخانیات ممنوع است و مجازات سنگینی دارد، مصادیق تبلیغ از سوی رئیس جمهور ابلاغ شده و این سیگار‌های لاکچری نه تنها مصادیق قاچاق است بلکه مصداق تبلیغ هم محسوب می‌شوند. "
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید