واریز سود سهام عدالت از سوم اسفند

واریز سود سهام عدالت از سوم اسفند

سهام یک میلیون تومانی هر نفر در این زمان بیش از ۶ میلیون تومان ارزش دارد و ما پیش‌بینی می‌کنیم که تا آبان ۹۹ یا با لایحه‌ای که به مجلس ارایه کرده‌ایم و یا با اجازه تکمیلی مقام معظم رهبری این سهام آزاد شده و برگه‌های آن قابلیت فروش پیدا کند.

کد خبر : ۷۶۶۹۱
بازدید : ۱۳۹۵
واریز سود سهام عدالت از سوم اسفند
رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: از سوم اسفند با اولویت، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و بعد باقی مردم واریز سود سهام عدالت را آغاز می‌کنیم. علیرضا صالح درباره‌ی زمان آزادسازی سهام عدالت گفت: درحال حاضر ۲۶ هزار میلیارد تومان سهام در قالب سهام عدالت برای بیش از ۴۹ میلیون نفر منتظر آزادسازی است ضمن اینکه سهام یک میلیون تومانی هر نفر در این زمان بیش از ۶ میلیون تومان ارزش دارد و ما پیش‌بینی می‌کنیم که تا آبان ۹۹ یا با لایحه‌ای که به مجلس ارایه کرده‌ایم و یا با اجازه تکمیلی مقام معظم رهبری این سهام آزاد شده و برگه‌های آن قابلیت فروش پیدا کند.

صالح درباره زمان واریز سود سهام عدالت نیز افزود: تا پایان هفته آینده میزان واریزی سود سهام عدالت در سال جاری مشخص خواهد شد و ما از شنبه سوم اسفند با اولویت واریز سود سهام مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و بعد باقی مردم را آغاز می‌کنیم. علت انتخاب این تاریخ هم این است که ما منتظریم تا انتخابات پایان یابد تا شائبه‌ای در پرداخت این سود بوجود نیاید.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید