گلکسی S۲۰ پرچمدار ۲۰۲۰ سامسونگ؛ غول کره‌ای

گلکسی S۲۰ پرچمدار ۲۰۲۰ سامسونگ؛ غول کره‌ای

با توجه به چنین مشخصات پیشرفته‌ای، بدون شک گوشی‌های گلکسی S20 )اس۲۰ ) اولترا و اس ۲۰ پلاس با قیمت پایینی روانه‌ی بازار نخواهند شد. بر اساس گزارش‌ها، قیمت مدل پلاس از ۱۱۰۰ دلار آغاز می‌شود و برای قیمت مدل پایه اس ۲۰ اولترا باید انتظار مبلغ بالای ۱۳۰۰ دلار (۱۷ میلیون تومان) را داشته باشیم. خانواده گلکسی اس ۲۰ در تاریخ ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) رسما معرفی می‌شوند و در اوایل ماه مارس هم به دست مشتریان می‌رسند.

کد خبر : ۷۶۷۲۴
بازدید : ۱۸۲۷۹

Galaxy S20 پرچمدار 2020سامسونگ؛ هفت روز تا رونمایی غول کره ای

فرادید | شرکت سامسونگ قرار است طی رویداد آنپکد (Unpacked) در روز یازدهم‌فوریه (۲۲ بهمن)، گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۲۰ که پرچم‌دار‌های جدید این‌شرکت و جایگزین سری گلسی اس ۱۰ هستند را معرفی کند.

به گزارش فرادید، براساس گزارش‌ها سامسونگ از گوشی‌های گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا رونمایی خواهد کرد. در این میان، گلکسی اس ۲۰ اولترا به دلیل ویژگی‌های پر زرق‌وبرقی که دارد، بیشترین توجه را جلب کرده که از بین این ویژگی‌های پر سروصدا می‌توانیم به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و البته قیمت بالای آن اشاره کرد. اما دوربین تنها تفاوت بین این گوشی و اس ۲۰ پلاس نیست.

به غیر از تفاوت شکل و شمایل ماژول دوربین، مهم‌ترین تفاوت ظاهری این دو گوشی در زمینه‌ی اندازه نمایشگر است. گفته می‌شود اس ۲۰ پلاس از نمایشگر ۶.۷ اینچی بهره می‌برد ولی مدل اولترا مجهز به نمایشگر ۶.۹ اینچی است که یکی از بزرگ‌ترین نمایشگرهای بین گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود.

مکس وین‌باخ درباره جزئیات گلکسی اس 20 در توئیترش نوشت: "خانواده‌ی گلکسی اس ۲۰ قابلیت ثبت سه تصویر جداگانه و هم‌زمان با هر سه دوربین اصلی و فوق‌عریض و تله‌فوتو خود را دارد. وین‌باخ همچنین از قابلیتی با عنوان Quick Take یاد می‌کند که به کاربر اجازه می‌دهد پس از ثبت عکس یا فیلم، به گالری تصاویر برود و انتخاب کند می‌خواهد کدام‌یک از سه تصویر ثبت‌شده را ذخیره کند."

عملکرد و دوربین گلکسی اس ۲۰

پنل پشتی گوشی‌های گلکسی اس ۲۰ اولترا و اس ۲۰ پلاس تا حدی با یکدیگر تفاوت دارند که این تفاوت به ماژول دوربین آن‌ها برمی‌گردد. در ماژول دوربین اولترا، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو در بخشی با پس‌زمینه جداگانه‌ای قرار گرفته و کنار آن عبارت Space Zoom 100X توجه را جلب می‌کند که به زوم ۱۰۰ برابری این دوربین اشاره دارد.

گلکسی اس ۲۰ اولترا و اس ۲۰ پلاس از دوربین چهارگانه بهره می‌برند ولی در زمینه‌ی خود دوربین‌ها تفاوت زیادی بین آن‌ها دیده می‌شود. دوربین اصلی گوشی اولترا مبتنی بر سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ است که این سنسور اندازه بسیار بزرگی دارد. در کنار آن باید به دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۱۰ برابری (زوم ۱۰۰ برابری دیجیتال)، دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور ToF اشاره کرد.

طبق معمول، این بار هم هر سه گوشی گلکسی اس ۲۰ با تراشه یکسانی روانه‌ی بازار می‌شوند و با توجه به منطقه عرضه، از اسنپ‌دراگون ۸۶۵ یا اگزینوس ۹۹۰ بهره می‌برند. انتظار می‌رود مدل پایه گلکسی اس ۲۰ اولترا و پلاس مجهز به ۱۲ گیگابایت حافظه رم باشند ولی برای مدل اولترا می‌توانیم انتظار بهره‌گیری از ۱۶ گیگابایت حافظه رم را هم داشت.

Galaxy S20 پرچمدار 2020سامسونگ؛ هفت روز تا رونمایی غول کره ای

باتری، قیمت و زمان عرضه

برای گلکسی اس ۲۰ اولترا باید انتظار بهره‌گیری از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و برای مدل پلاس هم باید انتظار تعبیه باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت را داشت. برای سرعت شارژ هم ظاهرا مدل پلاس از شارژ ۲۵ وات و مدل اولترا از شارژ ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند.

با توجه به چنین مشخصات پیشرفته‌ای، بدون شک گوشی‌های گلکسی اس ۲۰ اولترا و اس ۲۰ پلاس با قیمت پایینی روانه‌ی بازار نخواهند شد. بر اساس گزارش‌ها، قیمت مدل پلاس از ۱۱۰۰ دلار آغاز می‌شود و برای قیمت مدل پایه اس ۲۰ اولترا باید انتظار مبلغ بالای ۱۳۰۰ دلار (۱۷ میلیون تومان) را داشته باشیم. خانواده گلکسی اس ۲۰ در تاریخ ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) رسما معرفی می‌شوند و در اوایل ماه مارس هم به دست مشتریان می‌رسند.

همچنین براساس اطلاعاتی که حساب کاربری افشاگرِ Evan Blass در توییتر منتشر کرده، سامسونگ برای مشتریانی که نسخه پلاس یا اولترای گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۰ را پیش‌خرید می‌کنند، یک ایرباد جدید گلکسی بادز پلاس به‌عنوان هدیه کنار گذاشته است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید