صفحه آبی مرگ در "ویندوز ۱۰"

صفحه آبی مرگ در "ویندوز ۱۰"

​به گفته کاربران، به دلیل بروز خطا‌های ناشناخته در برخی از رایانه ها، سیستم صدا نیز قطع شده و سرعت بارگذاری از اینترنت نیز کاسته شده است.

کد خبر : ۷۶۷۳۰
بازدید : ۱۰۷۶۰
صفحه آبی مرگ در
بروز رسانی ویندوز ۱۰ منجر به خطای "صفحه آبی مرگ" می‌شود. کاربران ویندوز ۱۰ از بروز رسانی این سیستم ابراز نارضایتی کردند. این بروز رسانی باعث نمایش "صفحه آبی مرگ" و "قطع شدن صدا" می‌شود.

به دلیل بروز این مشکل، کاربران به مایکروسافت و همچنین در شبکه‌های اجتماعی نارضایتی خود را از این موضوع ابراز کردند. کاربران نسخه‌های سیستم عامل به این موضوع پی بردند که پس از بروز رسانی KB۴۵۳۲۶۹۵، که باید مشکلات جستجو در سیستم را برطرف می‌کرد، منجر به ظاهر شدن این خطا‌ها می‌شود.


صفحه آبی مرگ یا BSoD به دلیل خطای سیستم عامل ویندوز ظاهر می‌شود. نشریه Windows Latest نوشت، دلیل ظاهر شدن این خطا، مشکل درایور‌ها و یا بروز رسانی ویندوز می‌باشد. گفتنی است که مایکروسافت تا کنون نسبت به این مشکل واکنشی نشان نداده است.

با توجه به برخی از نظرات، در برخی از موارد با راندازی مجدد سیستم و یا نصب صحیح سیستم عامل ویندوز این مشکل رفع می‌شود. در یک مورد نیز این بروز رسانی منجر به از کار افتادن دکمه روشن شدن رایانه شده است.

این نشریه به نقل از یکی از کاربران می‌نویسد؛ برای نخستین بار موفق به حذف مشکل بروز رسانی نشدم.
منبع: اسپوتنیک
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید