۱۰ فیلم برتر جشنواره از نگاه مردم

۱۰ فیلم برتر جشنواره از نگاه مردم

دو شب است که نخوابیده‌ام، الان در سالن نمایش فیلم هم گریه کردم، برای همین خیلی خوشگل نیستم و فکر نکنید قیافه گرفته و عینک زده‌ام.

کد خبر : ۷۶۷۷۵
بازدید : ۱۱۹۲
سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر از نیمه گذشت و واقعیت این است که در روز‌های گذشته مهم‌ترین رویداد سینمایی ایران با حاشیه‌های کمتری روبه‌رو بوده و سالن‌های سینما هم نسبت به سال‌های قبل خلوت‌تر هستند. بی‌تردید رویداد‌های تلخ اجتماعی کشور در ماه‌های اخیر بر این وضعیت تاثیر گذاشته و باعث شده خیلی‌ها انگیزه زیادی برای دنبال کردن فیلم‌های این دوره از جشنواره نداشته باشند.

این اتفاق در ۶ روز گذشته در سینما‌ها به روشنی دیده شده و حتی صف‌های طولانی برای تماشای فیلم‌های چند کارگردان صاحب‌نام و مطرح هم شکل نگرفته است. با این حال جشنواره سینمایی فجر از نیمه گذشته و خیلی‌ها هم آن را با شور و حرارت دنبال می‌کنند. یک عده از فیلم‌ها راضی هستند و یک عده هم ناراضی. تا اینجا ترکیب مهم‌ترین فیلم‌ها تقریبا مشخص شده و به روال گذشته براساس نظرسنجی‌ها ۱۰ فیلم در لیست آرای مردمی قرار گرفته‌اند که احتمال تغییر آن تا پایان جشنواره دور است.
در شب‌های گذشته اکران فیلم «درخت گردو» واکنش‌های متفاوتی را شکل داده است. عکس‌های مهران مدیری با عینک دودی در نشست خبری این فیلم بار‌ها در شبکه‌های مجازی بازنشر شده است. او در این نشست از تجربه واقعی خودش در دوره سربازی از بمباران شیمیایی سردشت گفت و تاکید کرد در هنگام دیدن فیلم در سالن، گریه کرده است.
مهران مدیری که در فیلم جدید محمد حسین مهدویان بازی کرده است، گفت: «دو شب است که نخوابیده‌ام، الان در سالن نمایش فیلم هم گریه کردم، برای همین خیلی خوشگل نیستم و فکر نکنید قیافه گرفته و عینک زده‌ام.» مدیری تاکید کرد: «مهم‌تر از همه اینکه من عاشق مردم کرد هستم، معتقدم کرد‌ها بسیار شریف، باسواد، اهل کتاب و دوست‌داشتنی و بسیار آدم حسابی هستند.
آنان شگفت‌انگیز هستند و برای من همین دوست داشتم ادای دینی کرده باشم به این مردم که سال‌ها در جنگ پذیرای ما بودند.» آنچه در ادامه می‌خوانید معرفی ۱۰ فیلم برتر جشنواره از نگاه مردم است که در لیست آرای مردمی جای گرفته‌اند. این فهرست در تعطیلی آخر هفته می‌تواند فرصت خوبی برای دوستداران فیلم‌های ایرانی فراهم کند تا با ذهنیتی بهتر به دیدن آثار جشنواره ۳۸ بروند.
۱۰ فیلم برتر جشنواره از نگاه مردم
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید