پدرکشی برای حمایت از مادر

پدرکشی برای حمایت از مادر

دستم را به کیسه انداختم تا بتوانم چیزی بیرون بیاورم و با آن از خودم دفاع و پدرم را از خودم دور کنم. دستم را که به داخل کیسه انداختم و چاقو به دستم خورد، همان را برداشتم و یک ضربه زدم تا خودم را از دست پدرم نجات دهم.

کد خبر : ۷۷۰۴۳
بازدید : ۶۷۷۴
پدرکشی برای حمایت از مادر
دختری که برای حمایت از مادرش پدر خود را به قتل رسانده است با این تعهد که دیگر سراغ خواهران و برادرانش نرود، موفق شد از آن‌ها رضایت بگیرد.
مأموران پلیس تهران اسفند سال ۹۵ در جریان قتل مردی ۷۰ ساله قرار گرفتند. فردی که با پلیس تماس گرفت، گفت: مقتول در خانه‌اش کشته شده است. وقتی مأموران در محل حاضر شدند فهمیدند این مرد با واردآمدن ضربات چاقو جان باخته است.

با توجه به اینکه دختر مقتول به قتل پدرش اعتراف کرد، او بازداشت شد.

کیمیا به مأموران گفت: پدرو مادرم همیشه با هم درگیری داشتند. پدرم خیلی مرد بداخلاقی بود و مادرم را کتک می‌زد. روز حادثه مادرم با من تماس گرفت و گفت: پدرم دوباره او را کتک زده و او را از خانه بیرون انداخته است. از من کمک خواست و من هم به خانه پدرم رفتم. از او پرسیدم که چرا مادرم را از خانه بیرون کرده است.
پدرم به من گفت: از خانه او بیرون بروم و در زندگی‌اش دخالت نکنم؛ من هم در همان ساختمانی زندگی می‌کردم که پدرم بود و یک واحد از خانه پدرم را اجاره کرده بودم.

متهم گفت: من به پدرم گفتم حالا نمی‌توانم جایی را پیدا کنم و بعد از عید خانه را خالی می‌کنم. چند روز بیشتر تا عید نمانده بود. من امکان جابه‌جایی نداشتم. به پدرم گفتم بگذار مادر پیش من بماند و بعد از عید از این خانه می‌رویم.
او قبول نکرد و از من خواست خانه را خالی کنم و گفت: کار‌هایی که تو می‌کنی باعث می‌شود زندگی من به هم بخورد و مادرت با من دعوا کند و به حرف‌های من گوش ندهد. به پدرم گفتم من کاری نمی‌کنم. پدرم خیلی عصبانی بود؛ او مرا کتک زد.
خواستم از در خانه بیرون بروم، اما دوباره لگدی زد و مرا به زمین انداخت. من کیسه‌ای همراه داشتم که خرید‌هایم در آن بود. مقداری وسیله برای آشپزخانه از جمله سفره و یک چاقوی آشپزخانه خریده بودم. دستم را به کیسه انداختم تا بتوانم چیزی بیرون بیاورم و با آن از خودم دفاع و پدرم را از خودم دور کنم. دستم را که به داخل کیسه انداختم و چاقو به دستم خورد، همان را برداشتم و یک ضربه زدم تا خودم را از دست پدرم نجات دهم.

این پرونده بعد از پایان بازجویی‌ها و با صدور کیفرخواست برای محاکمه به شعبه ۲ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم در جلسه رسیدگی اتهام قتل را قبول کرد و گفت: از آنجایی که پدرش به او حمله کرد، پدرش را با چاقو زد.

متهم گفت: خواهران و برادرانم که برای من درخواست قصاص دارند، می‌دانند که پدرم چقدر مادرمان را کتک می‌زد.
بعد از پایان جلسه دادگاه حکم بر قصاص متهم صادر شد، اما مدتی بعد اولیای دم قبول کردند در قبال قول متهم مبنی بر اینکه دیگر به آن‌ها نزدیک نشود، اعلام گذشت کنند.
متهم نیز پذیرفت و در نهایت با گذشت اولیای‌دم کیفرخواست به لحاظ جنبه عمومی جرم صادر و پرونده برای رسیدگی به لحاظ جنبه عمومی جرم به شعبه ۲ فرستاده شد. متهم روز گذشته بار دیگر پای میز محاکمه رفت. او گفت: من اتهام قتل را قبول دارم، اما همان‌طور که گفتم من هرگز قصدم این نبود که پدرم را بکشم.
خواهران و برادرانم از قصاص من گذشت کردند و از من سندی گرفتند که دیگر هرگز به آن‌ها نزدیک نشوم و سراغشان را نگیرم. من می‌دانم که آن‌ها ناراحت هستند، اما باز هم تأکید می‌کنم پدرم مرد بسیار بدخلقی بود و مادرم و حتی من را بسیار کتک می‌زد.

بعد از گفته‌های متهم و صحبت‌های وکیل‌مدافع او هیئت قضات برای تصمیم‌گیری درخصوص پرونده وارد شور شدند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید