قابل اعتمادترین خودروهای دنیا در ۲۰۱۹

قابل اعتمادترین خودروهای دنیا در ۲۰۱۹

در بخش وانت و شاسی بلند، این موسسه فورد F-۱۵۰ و تویوتا توندرا را به عنوان قابل اعتمادترین وانت‌های سایز بزرگ مخصوص کار‌های سبک انتخاب کرد.

کد خبر : ۷۷۰۸۱
بازدید : ۲۰۲۰۸
قابل اعتمادترین خودروهای دنیا در ۲۰۱۹
یک خودروساز برای حضور در مطالعات موسسه جی دی پاور باید از صاحبان خودرو‌هایی که حداقل ۳ سال از فروش آن‌ها گذشته اطلاعاتی کسب کند. جنسیس از اواخر سال ۲۰۱۶ با دو سدان G. ۸۰ و G. ۹۰ وارد بازار آمریکا شد و با اختلاف زیادی از لکسوس در جایگاه اول لیست قابل اعتمادترین برند‌ها قرار گرفت. بیوک در جایگاه سوم، پورشه در جایگاه چهارم و تویوتا در جایگاه پنجم این لیست قرار دارند.

آیا جنسیس به دلیل اینکه فقط دو مدل خودرو عرضه کرده از این نظر نسبت به رقبایش مزیت داشته است؟ شاید، اما این مطالعات همچنین مدل‌های مختلف در دسته‌های خاص را برای تشخیص دقیق‌تر قابل اعتماد بودن آن‌ها مورد بررسی قرار می‌دهد. جنسیس G. ۸۰ در بخش سایز متوسط پرمیوم افتخارات خوبی کسب کرد،
اما G. ۹۰ بین بهترین خودرو‌های این بخش نبود. تویوتا آوالون به عنوان بهترین سدان بزرگ قابل اعتماد انتخاب شد. هوندا فیت در بخش سدان کوچک، مزدا MX-۵ میاتا در بخش کامپکت اسپورت، لکسوس ES در بخش کامپکت پرمیوم و بیوک ریگال در بخش سدان سایز متوسط به عنوان بهترین خودرو‌ها انتخاب شدند.

جنسیس
در بخش وانت و شاسی بلند، این موسسه فورد F-۱۵۰ و تویوتا توندرا را به عنوان قابل اعتمادترین وانت‌های سایز بزرگ مخصوص کار‌های سبک انتخاب کرد. شورلت سیلورادو HD در بخش مخصوص کار‌های سنگین و نیسان فرانتیر در بخش وانت سایز متوسط به عنوان بهترین خودرو‌ها انتخاب شدند.
موتورز در چندین بخش به موفقیت رسید، جایی که بیوک انکور در بخش شاسی بلند کوچک، شورلت اکینوکس در بخش شاسی بلند کامپکت، شورلت تاهو در بخش شاسی بلند بزرگ برنده شدند.
تویوتا هم عملکرد خوبی داشت جایی که ۴رانر بهترین شاسی بلند سایز متوسط، لکسوس GX بهترین شاسی بلند سایز متوسط پرمیوم و سینا بهترین مینی‌ون شدند.
قابل اعتمادترین خودروهای دنیا در ۲۰۱۹
قابل اعتمادترین خودروهای دنیا در ۲۰۱۹
قابل اعتمادترین خودروهای دنیا در ۲۰۱۹
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید