"مادرم شیطان بود، او را کشتم"

"مادرم شیطان بود، او را کشتم"

ماجرا از این قرار بود که روز حادثه من در حمام بودم و مادرم به سراغم آمد. درواقع او مادرم نبود، شبیه به شیطان بود. می‌گفت: یا من تو را می‌کشم یا تو مرا می‌کشی.

کد خبر : ۷۷۲۵۶
بازدید : ۱۱۲۴۰
مادرم شیطان بود، او را کشتم
توهم شیشه، جنایت هولناکی را در جنوب تهران رقم‌زد. مرد جوان می‌گوید وقتی در حمام بود، در اثر توهم ناشی از مصرف شیشه مادرش را به شکل شیطان دید و او را به قتل رساند. او سر مادرش را برید و درحالی‌که چاقو به دست در خیابان بود، مأموران پلیس پایتخت دستگیرش کردند. او در اعترافاتش گفت که مادرش به شکل یک شیطان قصد کشتن او را داشته که او نیز برای دفاع از خود دست به این جنایت زده است.

ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه چهارشنبه سی‌ام بهمن ماه ٩٨ خبر این جنایت به مأموران رسید. در یک تماس تلفنی قتل زنی هفتادساله به کلانتری گزارش شد. تیمی از مأموران بلافاصله برای بررسی موضوع به محل حادثه در خانی‌آبادنو، خیابان میعاد شمالی اعزام‌شدند. مأموران با حضور در خانه با جسد زنی سالخورده که در کف آشپزخانه روی زمین افتاده بود، مواجه شدند. سر این زن از ناحیه بالای ابرو به دو قسمت تقسیم شده بود.

مأموران تحقیقات خود را دراین‌باره آغاز کردند و در نخستین گام از تجسس‌ها به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند. تیم تجسس در تحقیق از همسایه‌های مقتول اطلاع پیدا کردند که پسر خانواده به نام امیر چهل‌وهفت ساله از ۲۵‌سال قبل اعتیاد به ماده مخدر شیشه داشته است. این پسر به علت اعتیادش از همسرش جدا شده بود و با دختر عقدکرده‌اش زندگی می‌کرد.

در بررسی‌های بعدی مشخص شد امیر ۱۵‌سال پیش از این نیز تحت‌تأثیر موادمخدر شیشه پدرش را به شدت کتک می‌زد و باعث فلج‌شدن و مرگ پدرش می‌شود که خانواده او را می‌بخشد و آزادمی‌شود. مأموران در این مرحله پی بردند که چندی قبل امیر به کمپ ترک اعتیاد می‌رود، اما ۶ روز پیش از کمپ بیرون می‌آید و از همان روز نخست درگیری‌های لفظی او با مادر، خواهر و دخترش به گوش می‌رسید، حتی یکبار دخترش بدون کفش از ترس جانش از خانه خارج شده است. همسایه‌های این خانواده به مأموران گفتند که امیر در این مدت دخترش را وادار به خرید مواد مخدر شیشه کرده است.

با جمع‌بندی این اطلاعات مشخص شد عامل جنایت مرد شیشه‌ای است، بنابراین ردیابی‌های پلیسی آغاز شد تا اینکه ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه متهم در خیابان ۲۲ بهمن درحالی‌که چاقو به دست داشت، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

متهم در همان بازجویی‌های نخست به قتل مادرش اعتراف کرد و درباره جزئیات این جنایت گفت: «جرمم را قبول دارم، اما او مادرم نبود و یک شیطان در نقش مادرم بود. ماجرا از این قرار بود که روز حادثه من در حمام بودم و مادرم به سراغم آمد. درواقع او مادرم نبود، شبیه به شیطان بود. می‌گفت: یا من تو را می‌کشم یا تو مرا می‌کشی.
بعد از گفتن این جمله به سمتم حمله کرد. خیلی ترسیده بودم، باید شیطان را می‌کشتم، ۳۰ تا ۴۰ ضربه مشت به سرش زدم و موهایش را کشیدم. می‌خواستم جسدش را داخل یخچال بگذارم تا دیگر او را به سردخانه نبریم. بعد از آن دیگر چیزی به یاد ندارم. اما باور کنید من قصد کشتن مادرم را نداشتم، فقط می‌خواستم شیطان را به قتل برسانم.»

سرهنگ عباس مرادی، سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: «در تحقیقات مشخص شد که قاتل در زمان قتل موادمخدر حشیش، شیشه و ۲۰ عدد قرص مصرف کرده است. بعد از اعترافات متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار مأموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید