تصاویر/ قهرمانی بوکس سنگین وزن جهان

تصاویر/ قهرمانی بوکس سنگین وزن جهان

این مسابقه بوکس سنگین وزن بین دیونتی وایلدر ۳۳ ساله و تایسون فیوری ۳۰ ساله در لاس‌وگاس آمریکا بامداد یکشنبه به وقت لندن پایان یافت. تایسون در یک بازی بی‌نظیر در راند سوم و پنجم وایلدر را ناک دان کرد.

کد خبر : ۷۷۳۳۸
بازدید : ۱۳۰۱۷
تایسون فیوری بریتانیایی موفق شد با یک بازی خوب و در هفتمین راند بر حریف آمریکایی خود دیونتی وایلدر غلبه کند و برنده مسابقه بوکس سنگین وزن قهرمانی جهان شود. این مسابقه بوکس سنگین وزن بین دیونتی وایلدر ۳۳ ساله و تایسون فیوری ۳۰ ساله در لاس‌وگاس آمریکا بامداد یکشنبه به وقت لندن پایان یافت. تایسون در یک بازی بی‌نظیر در راند سوم و پنجم وایلدر را ناک دان کرد.

در نهایت مربیان وایلدر در راند هفتم با انداختن حوله به داخل رینگ مانع از ادامه مسابقه شدند. بدین ترتیب فیوری با "ناک اوت فنی" بر حریف آمریکایی خود پیروز شد. بر این اساس وایلدر کمربند قهرمانی "دبلیو بی سی" خود را از دست داد. اکنون کمربند‌های اصلی قهرمانی سنگین وزن جهان در اختیار دو بوکسور بریتانیایی است. فیوری با شکست وایلدر "دبلیو بی سی" را دارد و آنتونی جاشوا "دبلیو بی ای-، آی بی اف و دبلیو بی او. "
براساس گزارش‌ها در قرارداد بین فیوری و وایلدر مسابقه سومی بین این دو پیش‌بینی شده است، اما مشخص نیست که این دیدار صورت بگیرد یا نه. در طول هر ۷ راند فیوری کنترل بازی را در دست داشت و در همان چند راند اول بر اثر ضربات فیوری لب وایلدر پاره شده بود. این دو بوکسور در ۲ دسامبر سال ۲۰۱۹ میلادی نیز مصاف هم رفتند که آن مسابقه پس از ۱۲ راند با نتیجه مساوی به پایان رسید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید