اجاره آپارتمان تا 2 میلیون تومان در تهران

اجاره آپارتمان تا 2 میلیون تومان در تهران

بررسی قیمت‌های پیشنهادی اجاره‌بها در مناطق مختلف تهران نیز موید همین واقعیت است که قیمت‌های پیشنهادی در بازار اجاره، بر خلاف تابستان به هیچ وجه حبابی نیست.

کد خبر : ۷۷۴۰۰
بازدید : ۴۲۸۸
واسطه‌های ملکی می‌گویند بازار اجاره مسکن که از حدود دو ماه قبل کم‌رمق شده، همچنان در خواب زمستانی به سر می‌برد و تعداد قرارداد‌های اجاره جدید که نزد بنگاه‌ها منعقد می‌شود، بسیار اندک است.
کاهش تقاضای فصلی اجاره مسکن در زمستان، رخدادی هر ساله است، اما امسال واسطه‌های این بازار آن را به مراتب شدیدتر از گذشته حس کرده و معتقدند چیزی که باعث شده تقاضای اجاره جدید در بازار مسکن کاهش یابد، سطح بالای قیمت‌های پیشنهادی است که سبب شده مستاجران تا حد ممکن با موجر یک سال گذشته خود بر سر اجاره سال آتی کنار بیایند و محل سکونت خود را تغییر ندهند.
این در حالی است که شمار موجرانی که قصد به اجاره سپردن آپارتمان‌های خود را دارند، مانند هر سال بوده و میزان عرضه کاهش نیافته است. در این شرایط طبیعی است موجران ناگزیر به کاهش قیمت پیشنهادی هستند تا در مقصود خود برای اجاره دادن ملک موفق باشند.
بررسی قیمت‌های پیشنهادی اجاره‌بها در مناطق مختلف تهران نیز موید همین واقعیت است که قیمت‌های پیشنهادی در بازار اجاره، بر خلاف تابستان به هیچ وجه حبابی نیست و حتی در برخی از مناطق مصرفی، به‌طور میانگین از اجاره‌بهای پیشنهادی نسبت به فصل گرم بازار اجاره، کاسته شده است.
برخی واسطه‌های ملکی معتقدند نگرانی درباره شیوع کرونا نیز مزید بر علت شده و بسیاری از مستاجرانی که قصد جابه‌جایی دارند هم موقتا از جست‌وجو در بازار مسکن منصرف شده‌اند.
اجاره آپارتمان تا 2 میلیون تومان در تهران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید