جنجال مهران مدیری و مهدی طارمی بر سر عکس‌های شخصی؛ ماجرا چیست؟

جنجال مهران مدیری و مهدی طارمی بر سر عکس‌های شخصی؛ ماجرا چیست؟

مهدی طارمی که ابتدا در برابر عکس‌های منتشر شده اش به همراه سحر قریشی سکوت کرده بود در برابر کنایه‌های مهران مدیری در برنامه دورهمی، سکوتش را شکست و در اینستاگرامش نوشت: "یک‌بار و تمام! هر فردی یک حریم خصوصی دارد. من هم مثل شما مردم زندگی می‌کنم، کار‌هایی که همه شما انجام میدید رو انجام میدم." او در ادامه نوشت: "۲ سال پیش برای مدت کوتاهی در یک رابطه خصوصی بودم و هر عکسی از من مربوط به اون زمان میشه. امیدوارم برای شما چنین اتفاقی صورت نگیره که بعضیا هر جوری که دوست داشته باشند در هر فضایی صحبت کنند (یک برنامه تلویزیونی، یک روزنامه ورزشی و فضای مجازی) "

کد خبر : ۷۷۵۳۸
بازدید : ۶۷۹۱
جنجال مهران مدیری و مهدی طارمی بر سر عکس‌های شخصی؛ ماجرا چیست؟
فرادید | روز‌های گذشته بود که عکس‌های آتلیه‌ای مهدی طارمی و سحر قریشی در فضای مجازی میان کاربران دست به دست شد. اتفاقی که ابتدا مهدی طارمی ترجیح داد در برابر آن سکوت کند، اما با کنایه مهران مدیری به طارمی و قریشی، این جنجال ادامه پیدا کرد.

به گزارش فرادید، مهران مدیری شامگاه پنجشنبه هشتم اسفند، در برنامه دورهمی تلویحاً به عکس‌های خصوصی مهدی طارمی و سحر قریشی اشاره کرد و با کنایه و طعنه گفت: "از آن‌هایی که همدیگر را می‌پسندند، خواهشی دارم، این‌که تا قبل از رسمی شدن ماجرا، آتلیه نروند. اگر هم می‌روند، تو عکس‌ها، وضعیت دندان‌های همدیگر را بررسی نکنند. چون به‌فرض هم تشخیص بدهند که آخرین دندان مثلا شمال‌شرقی آرواره شوهر نیاز به پر کردن دارد، چون خودشان امکانات ندارند، باید بفرستند دندانپزشکی. "

مهدی طارمی که ابتدا در برابر عکس‌های منتشر شده اش به همراه سحر قریشی سکوت کرده بود در برابر کنایه‌های مهران مدیری در برنامه دورهمی، سکوتش را شکست و در اینستاگرامش نوشت: "یک‌بار و تمام! هر فردی یک حریم خصوصی دارد. من هم مثل شما مردم زندگی می‌کنم، کار‌هایی که همه شما انجام میدید رو انجام میدم."
جنجال مهران مدیری و مهدی طارمی بر سر عکس‌های شخصی؛ ماجرا چیست؟ عکس منتشر شده از مهدی طارمی و سحر قریشی در فضای مجازی
او در ادامه نوشت: "۲ سال پیش برای مدت کوتاهی در یک رابطه خصوصی بودم و هر عکسی از من مربوط به اون زمان میشه. امیدوارم برای شما چنین اتفاقی صورت نگیره که بعضیا هر جوری که دوست داشته باشند در هر فضایی صحبت کنند (یک برنامه تلویزیونی، یک روزنامه ورزشی و فضای مجازی) "

ماجرای طارمی وقریشی از کجا آغاز شد؟

آبان سال ۹۶ بود که شایعاتی مبنی در خصوص ازدواج مهدی طارمی با سحر قریشی در فضای مجازی پخش شد. این شایعه از آنجا شروع شد که مهدی طارمی در توئیتر مطلبی را منتشر کرده بود و حسین ماهینی کاپیتان وقت پرسپولیس، به نحوی آن را بازتاب داد که هواداران پرسپولیسی متوجه شدند مهاجمشان قرار است به زودی ازدواج کند.

به دنبال این توئیت عده‌ای شایعه ازدواج طارمی با سحر قریشی، بازیگر سینما و تلویزیون، را مطرح کردند که در نهایت طارمی به این موضوع واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.

اما حالا با انتشار تصاویر دو نفره مهدی طارمی و سحر قریشی در فضای مجازی، قریشی به این موضوع واکنش نشان داد و در اینستاگرامش نوشت:"زخم‌های امروزمان جواب لطف‌هایی است که چشم بسته به دیگران کردیم... مراقب آدم‌های کوچک اطراف‌تان باشید. آن‌ها با شما دنیای‌شان را می‌سازند و چیزی برای از دست دادن ندارند، چون به خدا ایمان ندارند. "

روزنامه خبرورزشی هم در مورد واکنش سحرقریشی در گزارشی نوشت: " بعضی‌ها تصور کردند این متن متلک به طارمی است، اما به‌نظر می‌رسد قریشی به دوستی طعنه زده که تصاویر را لو داده است. گویا یک بازیگر تازه‌کار که از دوستان نزدیک سحر بوده و حالا دیگر ردی از او در صفحه قریشی نیست، متهم است به لو دادن تصاویر خصوصی این بازیگر و مهدی طارمی... "
از قرار معلوم خانواده سحر قریشی قصد دارند با مراجعه به پلیس فتا و در اختیار قرار دادن اطلاعات موجود موضوع را از طریق قانونی پی‌گیری کنند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید