کشف یک موجود مرموز شبیه تمساح

کشف یک موجود مرموز شبیه تمساح

برخی احتمال دادند که این شبیه یک اردک ماهی است، برخی دیگر موجود مرموز را به عنوان سرسوسماری الیگاتوری میسی سی پی شناسایی کردند - ماهی بزرگی که بومی آمریکای شمالی و مرکزی است.

کد خبر : ۷۷۶۴۰
بازدید : ۹۳۰۱
کشف یک موجود مرموز شبیه تمساح
ساکنان ولز یک موجود مرموز مرده را در ساحل رودخانه کشف کردند که همزمان شبیه ماهی و تمساح بود. در ولز، زنی به نام کلر که نام خانوادگی وی افشا نشده است، گفت که پسر نوجوان وی موجودی را در راه مدرسه کشف کرده است و بلافاصله به مادرش زنگ زده تا در مورد این یافته به او بگوید. این زن گفت: "این یک حیوان واقعی بود. بد بو بود و شروع به تجزیه کرد. "

یکی دیگر از ساکنان محلی عکسی از موجودی را در فیسبوک منتشر کرد که که به کنار رودخانه کشانده شده است و کاربران شروع به بحث و گفتگو در مورد گونه این جانور کردند. برخی احتمال دادند که این شبیه یک اردک ماهی است، برخی دیگر موجود مرموز را به عنوان سرسوسماری الیگاتوری میسی سی پی شناسایی کردند - ماهی بزرگی که بومی آمریکای شمالی و مرکزی است.
کشف یک موجود مرموز شبیه تمساح
سخنگوی انجمن سلطنتی محافظت از حیوانات با اشاره به نگرانی فعالان حقوق حیوانات از این عکس‌ها گفت: "برای سال‌ها نگه داشتن سرسوسماری‌های الیگاتوری می‌سی سی پی ممنوع بود. نگهداری این حیوانات بسیار دشوار است، زیرا آن‌ها می‌توانند بسیار بزرگ شوند و نیاز‌های آن‌ها در محیط بسته همانند نیازهایش در حیات وحش باقی می‌ماند. متأسفانه، صاحبان غالباً وقتی که نمی‌توانند نیاز‌های این حیوانات عجیب و غریب را تأمین کنند، آن‌ها را رها می‌کنند. "

ماهی سرسوسماری می‌سی سی پی تا ۱.۸ متر رشد می‌کند و می‌تواند بیش از ۴۵ کیلوگرم وزن داشته باشد.
منبع: اسپوتنیک
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید