ایران تا چه زمانی درگیر "کرونا" خواهد بود؟

ایران تا چه زمانی درگیر "کرونا" خواهد بود؟

هرچه بتوانیم این دوره را کوتاه‌تر کنیم برای مردم بهتر است. هرچه مردم برنامه‌های غیر ضروری را عقب بیاندازند دوره این بیماری کوتاه‌تر خواهد بود.

کد خبر : ۷۷۶۴۱
بازدید : ۴۹۰۷
ایران تا چه زمانی درگیر
معاون درمان وزارت بهداشت ایران خوشبینانه‌ترین و بد بینانه‌ترین زمانی را که ایران درگیر کرونا خواهد بود را اعلام کرد. قاسم جانبابایی، معاون درمان وزارت بهداشت ایران اعلام کرد: در خوشبینانه‌ترین حالت تا شب عید و در بدبینانه‌ترین حالت تا خرداد درگیر کرونا هستیم.

وی افزود: هرچه بتوانیم این دوره را کوتاه‌تر کنیم برای مردم بهتر است. هرچه مردم برنامه‌های غیر ضروری را عقب بیاندازند دوره این بیماری کوتاه‌تر خواهد بود. از وزارت ورزش خواسته بودیم تا جایی که می‌توانند مسابقات ورزشی را لغو کنند. تمامی شرایطی که منجر به تجمع مردم است باید تعطیل شود.

آمار کرونا در ایران در روز ۲ ماه مارس، با ۵۲۳ مورد جدید، به ۱۵۰۱ نفر رسید. تا روز اول ماه مارس ۶۶ مورد فوتی به ثبت رسیده است. سازمان بهداشت جهانی شیوع این بیماری را فوریتی با اهمیت بین المللی تشخیص داد و نام رسمی آن را بیماری COVID-۱۹ گذاشت.
تعداد مبتلایان آلوده در چین از ۸۰ هزار نفر فراتر رفته است، ۲۹۱۲ نفر جان باختند، بیش از ۴۴ هزار و ۵۰۰ نفر نیز درمان شده اند. موارد ابتلا در خارج از چین، براساس اطلاعات سازمان بهداشت جهانی، در ۵۸ کشور جهان، تعداد ۷۰۰۰ مبتلا و ۱۰۴ فوتی اعلام شده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید