۶۶ نفر قربانی الکل تقلبی در استان فارس

۶۶ نفر قربانی الکل تقلبی در استان فارس

۲ دستگاه آمبولانس مخصوص انتقال بیماران کرونا در شیراز پیش بینی شده است، در شهرستان‌ها نیز حداقل یک آمبولانس به این امر اختصاص داده شده است.

کد خبر : ۷۸۲۶۸
بازدید : ۱۲۰۵۰
۶۶ نفر قربانی الکل تقلبی در استان فارس
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: از اوایل اسفند ۹۸ که تقریبا نخستین روز‌های شیوع کرونا در فارس بود تا آخر این ماه ۴۳۹ نفر بر اساس مصرف الکل تقلبی یا صنعتی دچار مسمومیت شدند که ۶۶ نفر از آنان فوت کردند.

محمدجواد مرادیان،افزود: از ۴۳۹ نفر ۳۷۳ نفر در بیمارستان بستری شدند که تعداد زیادی از آنان از بیمارستان مرخص شدند.

افزایش ۳۰ درصدی تماس مردم با اورژانس
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس در ادامه گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان فارس ۲۰ تا ۳۰ درصد تماس تلفنی مردم با اورژانس فارس افزایش پیدا کرده است.

مرادیان افزود: همچنین بخش مشاوره تلفنی، افزایش تماس‌های مردمی را داشته است که اغلب درباره بیماری کرونا مشاوره لازم را اخذ می‌کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر ماموریت‌ها و فوریت‌های پزشکی که در حال انجام است انتقال بیماران قطعی مبتلا به کرونا به دلیل پیشگیری از گسترش این بیماری تنها توسط اورژانس استان انجام می‌شود.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: ۲ دستگاه آمبولانس مخصوص انتقال بیماران کرونا در شیراز پیش بینی شده است، در شهرستان‌ها نیز حداقل یک آمبولانس به این امر اختصاص داده شده است.

مرادیان افزود: علاوه بر این آمبولانس‌ها مابقی، آمبولانس‌ها نیز از آمادگی حداقلی برای انتقال بیماران مشکوک به بیمارستان برخوردار هستند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید