قتلِ دوست دختر به خاطرِ کرونا

قتلِ دوست دختر به خاطرِ کرونا

آنتونیو توسطِ همکارانِ لورنا در بیمارستان نجات پیدا می‌کند و با اعتراف به اینکه «لورنا را کشتم، چون به من ویروسِ کرونا داد»، پلیس را شگفت‌زده می‌کند. نتایجِ اولیه آزمایشِ کرونا که روی هر دوی آن‌ها انجام شد، نشان داد که هیچ‌کدام آلوده به ویروس نبودند.

کد خبر : ۷۸۸۲۵
بازدید : ۲۳۰۹۰
قتلِ دوست دختر به خاطرِ کرونا
فرادید | یک پرستارِ ۲۸ ساله ایتالیایی، به گمانِ اینکه از دوست دخترِ پزشکِ ۲۷ ساله خود کوید-۱۹ گرفته است، او را خفه کرد و سپس به پلیس تلفن زد.

پلیس ایتالیا می‌گوید، بعد از تماسِ تلفنیِ آنتونیو به محلِ حادثه رفته و با بدنِ بی‌جانِ لورِنا کوآرانتا مواجه شده است. هر دوی آن‌ها در شهرِ مِسینا در منطقه سیسیلی کار می‌کردند و جزو نیروهای اعزام شده برای درمانِ بیمارانِ کرونایی بودند.

به گزارشِ روزنامه‌های ایتالیایی، آنتونیو با پلیس تماس می‌گیرد تا گزارش دهد دوست دخترِ خود را به قتل رسانده است.
قتلِ دوست دختر به خاطرِ کرونا

پلیس به محضِ ورود به محل با پیکرِ نیمه-جانِ آنتونیو که مچ دستش را بریده بود مواجه می‌شود و با مرکزِ فوریت‌های پزشکی تماس می‌گیرد. آنتونیو توسطِ همکارانِ لورنا در بیمارستان نجات پیدا می‌کند و با اعتراف به اینکه «لورنا را کشتم، چون به من ویروسِ کرونا داد»، پلیس را شگفت‌زده می‌کند.
بیشتر بخوانید:

نتایجِ اولیه آزمایشِ کرونا که روی هر دوی آن‌ها انجام شد، نشان داد که هیچ‌کدام آلوده به ویروس نبودند.
قتلِ دوست دختر به خاطرِ کرونا

لورنا چند روز پیش از مرگِ دردناکش در شبکه‌های اجتماعی نوشته بود که ۴۱ پزشکِ ایتالیایی در همه‌گیری جانِ خود را از دست داده‌اند.

او در این پست به خبری که آمار بالای مرگ ناشی از ویروس را به کمبودِ تجهیزاتِ محافظتِ شخصی در این کشور ربط داده بود، اشاره کرده بود و این وضعیت را «غیرقابلِ قبول» توصیف کرده بود.
قتلِ دوست دختر به خاطرِ کرونا

او نوشته بود: «اکنون ما بیش از هر زمانِ دیگر به مسئولیت‌پذیری و عشق ورزیدن به زندگی نیاز داریم. شما باید احترامِ خود را به خودتان، خانواده‌تان و کشورتان نشان دهید.»

«شما باید به کسانی که جان خود را در پرستاریِ هر روزه از بیماران اهدا کردند، فکر کنید و آن‌ها را به خاطر بسپارید.»
«بیاید همه در خانه بمانیم. بیایید نگذاریم بیمارانِ بعدی خودمان یا عزیزمانمان باشند.»

آنتونیو نیز چند هفته پیش احترام و محبت خود را به دوست دخترش در پستی در شبکه‌های اجتماعی ابراز کرده بود. او نوشته بود: «برای دستیابی به رویاهایمان باید با جدیت کار کنیم؛ و تو مصداق سخت‌کوشی هستی. امیدوارم که دنبال کردنِ رویای خود را ادامه دهی، همیشه همان زندگی‌ای را داشته باشی که آرزویش را داشتی. دست‌مریزاد! تبریک به تو دکترِ باهوش!»
قتلِ دوست دختر به خاطرِ کرونا

۳۰‌درصد از کلِ مرگ‌و‌میر‌های ناشی از ویروسِ کرونا در ایتالیا گزارش شده است. فقط در یک روز ۹۱۹ نفر در ایتالیا جان باختند. منتقدان می‌گویند دولتِ این کشور در اجرایِ قرنطینه و حفظِ وضعیتی اقتصادی ناموفق بوده است.

فقر و بیکاری در ایتالیا به بالاترین حد خود رسیده است و کارشناسان هشدار داده‌اند، ایتالیا که سومین اقتصادِ بزرگ در اتحادیه اروپاست، به بدترین رکود اقتصادی در تاریخ خود دچار خواهد شد.

منبع: Daily Mail
ترجمه: سایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید