قیمت رهن و اجاره خانه‌ در شمال تهران

قیمت رهن و اجاره خانه‌ در شمال تهران

جاره‌بهای این واحد‌ها هم‌اکنون به ازای مبلغ رهن هر مترمربع از آن‌ها برای مدت زمان یکساله از چند تا چند ده میلیون تومان متغیر است.

کد خبر : ۷۹۵۱۸
بازدید : ۵۴۸۲
در حالی‌که متقاضیان بازار اجاره واحد‌های مسکونی معمولی و مصرفی هر سال در آستانه شروع فصل جابه‌جایی مستاجران با مشکلات فراوانی بر سر یافتن واحد مسکونی مورد نظر خود متناسب با سطح بودجه وتوان مالی‌شان مواجهند در بخش دیگری از بازار اجاره مناسبات متفاوتی در جریان است.

لاکچری‌های بازار اجاره مسکن تنها بخشی از بازار اجاره هستند که به دلیل توانمندی مالی متقاضیان آن‌ها کمترین حساسیت را نسبت به تحولات نرخ اجاره‌بها دارند. در واقع متقاضیان این گروه از واحد‌ها در برابر افزایش نرخ‌ها حساسیت کمتری نسبت به سایر متقاضیان بازار مسکن از جمله متقاضیان آپارتمان‌های کوچک‌متراژ و میان‌متراژ معمولی و مصرفی در برابر تحولات قیمتی و افزایش نرخ اجاره‌بها از خود نشان می‌دهند.

فایل‌های لاکچری بازار اجاره مسکن در حالی تقریبا در همه ایام سال برای متقاضیان خاص وپردرآمد اجاره این واحد‌ها در دسترس هستند که تغییرات سطح اجاره‌بهای آن‌ها نیز معمولا به دلیل توانمندی مالی قابل توجه متقاضیان نسبت به سایر واحد‌های مسکونی مصرفی و معمولی با جنجال‌برانگیزی کمتری همراه است.

اجاره‌بهای این واحد‌ها هم‌اکنون به ازای مبلغ رهن هر مترمربع از آن‌ها برای مدت زمان یکساله از چند تا چند ده میلیون تومان متغیر است. حتی در مواردی برخی از این واحد‌ها با اجاره‌بهای ماهانه چند ده میلیون تومانی- به‌عنوان مثال اجاره‌بهای ماهانه ۴۰ تا ۵۰ میلیونی- به بازار عرضه می‌شوند.

واسطه‌ها می‌گویند این واحد‌ها همواره متقاضیان خاص خود را دارند و به وفور در مناطق شمالی تهران به خصوص منطقه یک وجود دارند. متقاضیان در این بخش از بازار اجاره با مازاد عرضه هم مواجهند. از این رو می‌توانند از میان تعداد بیشتری از فایل‌ها اقدام به انتخاب واحد برای اجاره کنند؛ موضوعی که در عمده موارد در میان فایل‌های اجاره واحد‌های مسکونی مصرفی واقع در محلات معمولی شهر تهران وجود ندارد و مستاجران در این مناطق عمدتا با محدودیت انتخاب مواجهند.
قیمت رهن و اجاره خانه‌ در شمال تهران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید