شی پرنده عجیب در آسمان انگلیس

شی پرنده عجیب در آسمان انگلیس

بنا به گفته شهروندان محلی این شی درخشان نارنجی رنگ در حالی که دنباله‌ای آتشین داشت به آرامی در آسمان حرکت می‌کرد و دقیایقی بعد ناپدید شد.

کد خبر : ۷۹۵۷۶
بازدید : ۶۷۴۱
رویت شی پرنده عجیب در آسمان انگلیس
شی پرنده عجیب به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رویت یک شی پرنده با دنباله آتشین در آسمان انگلیس خبرساز شده است. این شی درخشان نارنجی رنگ بعدازظهر روز یکشنبه در آسمان شمال شهر " هال " دیده شد.
بنا به گفته شهروندان محلی این شی درخشان نارنجی رنگ در حالی که دنباله‌ای آتشین داشت به آرامی در آسمان حرکت می‌کرد و دقیایقی بعد ناپدید شد.

" رِبِکا " هولمِس " یکی از شاهدان عینی اهل منطقه بِرَنشولم در باغ خانه اش بود که ناگهان این شی را در اسمان مشاهده کرد. او به Hull Live در این باره گفت: «من در باغ نشسته بودم و شوهرم در حال باغبانی بود. ناگهان یک شی نارنجی رنگ که در حال سوختن بود توجه ام را جلب کرد.
خیلی آرام حرکت می‌کرد و به نظرم نمی‌توانست یک ستاره باشد. واقعا عجیب به نظر می‌رسید. شبیه به یک هواپیما، موشک یا چیزی شبیه به این‌ها بود. وقتی روی خانه‌ها حرکت می‌کرد حرکت آرامی داشت. حتی به نظر من لحظای در آسمان ثابت شد و سپس ناپدید شد.»

شاهد عینی دیگر گفت: «این شی پرنده ناگهان در آسمان ظاهر شد و بعد از دقایقی باز ناگهان ناپدید شد. یک دنباله آتشین عجیب داشت» انتشار این تصاویر و مشاهدات شاهدان عینی در حالی خبرساز شد که مرکز نجوم ایرلند اعلام کرد این شی پرنده در واقع یک ماهواره چینی بوده که وارد جو زمین شده و نور زیادی ایجاد کرده است.
بنا به توئیت منتشر شده مرکز نجوم ایرلند و بنا به ادعای یکی از اعضای برجسته این مرکز گمان می‌رود این شی درخشان، بدنه یک موشک چینی بوده که در سال ۲۰۱۶ برای قراردادن نوعی ماهواره GPS به فضا پرتاب شده بود که اکنون وارد جو زمین شده است.

گفتنی است؛ هفته پیش نیز این شی درخشان در آسمان " استِرتِم " در کمبریج شر شرقی انگلیس مشاهده شده بود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید