استخراج "رمز ارز" با خوانش امواج مغزی

استخراج "رمز ارز" با خوانش امواج مغزی

استخراج رمزارز‌هایی نظیر بیت‌کوین معمولا از طریق اختصاص دادن قدرت پردازش فراوانی برای حل مسائل پیچیده ریاضی صورت می‌پذیرد.

کد خبر : ۷۹۷۰۱
بازدید : ۹۲۰۱
استخراج
اختراع مایکروسافت راهی جایگزین برای استخراج رمزارز است که به سراغ «فعالیت‌های بدن انسان هنگام انجام کاری خاص» رفته است

مایکروسافت روشی را ارائه کرده است تا با بررسی فعالیت مغز افراد و دیگر اطلاعات هویت اشخاص، «رمزارز» تولید کند. این اختراع که با عنوان «نظام رمزارز با استفاده از اطلاعات فعالیت بدن» ثبت شده است، راهی را تشریح می‌کند که افراد با نصب «سنسور»‌هایی به بدن خود بتوانند از طریق روندی که استخراج نام دارد، رمزارز به دست آورند.

استخراج رمزارز‌هایی نظیر بیت‌کوین معمولا از طریق اختصاص دادن قدرت پردازش فراوانی برای حل مسائل پیچیده ریاضی صورت می‌پذیرد.

اختراع مایکروسافت راهی جایگزین برای استخراج رمزارز است که به جای کامپیوتر، سراغ «فعالیت‌های بدن انسان هنگام انجام کاری خاص» رفته است و نتایج سنسور‌های متصل به بدن را زیر نظر خواهد گرفت.

در سند ثبت این اختراع آمده است: «برای مثال، موج مغزی یا گرمای ساطع شده از بدن فرد هنگامی که مشغول انجام کاری است که شامل جذب و تحلیل اطلاعات است، مانند دیدن یک تبلیغ بازرگانی یا استفاده از بعضی از سرویس‌های اینترنتی، می‌تواند برای استخراج رمزارز مورد استفاده قرار گیرد.
به جای استفاده از قدرت پردازشی عظیم که در راه‌های قدیمی مورد نیاز بود، داده‌های ساخته شده از بدن انسان خودبه‌خود کار خواهد کرد و به همین خاطر، کاربری که این سنسور‌ها را نصب کند، ناخودآگاه در حال حل مشکلات پیچیده ریاضی است.»

این سیستم استخراج رمزارز، شامل نصب دستگاه‌هایی کوچک بر روی سنسور‌هایی متفاوت است که به بدن وصل می‌شود و اطلاعاتی را که برای تولید رمزارز لازم است، از بدن کاربر شناسایی و جمع‌آوری خواهد کرد.

سنسور‌های احتمالی که برای ثبت این فعالیت‌ها استفاده خواهند شد، شامل «اسکنر ام‌آر‌آی»، دوربین‌های حرارتی، و سنسور‌های ضربان قلب و مادون قرمز است. غیر از امواج مغزی و گرمای بدن، سایر فعالیت‌هایی که می‌تواند بررسی شود، شامل «جریان مایعات بدن» و «حرکت و فعالیت اعضا و جوارح» است.

ثبت این اختراع ۲۸ راه متفاوت برای استخراج رمزارز معرفی می‌کند که شامل وظایفی نظیر گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی، صحبت و کار کردن با روبات‌های سخنگوی هوش مصنوعی، یا دیدار از یک تارنما است.

البته اذعان نشده است که این سیستم با کدام رمزارز کار خواهد کرد؛ هر چند می‌تواند ارز دیجیتالی کاملا جدیدی را بر اساس شبکه پرداختی بلاک‌چین برگزیند که به طور خاص در انطباق با آن طراحی شده است.

منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید