گوگل و "دوربین پیکسل چهار"

گوگل و "دوربین پیکسل چهار"

پیکسل ۴ a. دارای قابلیت‌های عکاسی پرتره است - که عمق میدان را با تار کردن صفحه زمینه و پشتیبانی اچ دی آر هنگام عکاسی از افراد بوجود می‌آورد.

کد خبر : ۸۰۱۲۳
بازدید : ۸۹۰۵
گوگل و
پیش بینی می‌شود این دستگاه در روز جمعه ۲۲ اردیبهشت با قیمت ۳۹۹ دلار به بازار عرضه شود

جزئیات بیشتری از تلفن هوشمند ارزان گوگل با پیکسل ۴ a، که دنباله نمونه‌های پیکسل۴ و پیکسل ۳ a. است تا قبل ازعرضه اش در اواخر این ماه، فاش شده است.

همکاری بین کانال کوبایی یوتیوب به نام تکنولایک پلاس (TecnoLike Plus) و توسعه دهنده‌های اکس دی‌ای (XDA Developers) نشان می‌دهد که تلفن هوشمند اندرویدی ارزان، دارای یک دوربین اصلی ۱۲.۲ مگاپیکسل f. / ۱۰۷۳ و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی f. / ۲.۰ است.

این گوشی به جای داشتن سه لنز نسبت به دیگر پیشتازان گوگل، تنها یک دوربین عقب منفرد دارد. اما این سنسور که توسط سونی ساخته شده است، همان سنسور اصلی است که روی پیکسل ۳، ۳ a. و ۴، در دوربین‌های سلفی وجود داشت، در عین حال دوربین سلفی نیز همان سنسوری را داراست که در پیکسل ۳ و ۳ a. موجود است.

پیکسل ۴ a. دارای قابلیت‌های عکاسی پرتره است - که عمق میدان را با تار کردن صفحه زمینه و پشتیبانی اچ دی آر هنگام عکاسی از افراد بوجود می‌آورد.

گوگل همچنین درحال بوجود آوردن ویژگی‌هایی برای عکاسی نجوم از طریق ارائه ابزاری برای عکاسی بهتر از آسمان پرستاره، و کنترل روی هم افتادگی تصاویر است، تا از این طریق به کاربران مهارت بیشتری را با ایجاد رنگ و لعاب درعکسهایشان، بدهد.

در حالی که بعید است ویژگی دوربین تغییر کند، اما شایان ذکر است که نسخه بررسی شده قبل ازانتشار، نمونه‌ای که احتمالا گوگل درنهایت ارائه کند، نیست. این احتمال وجود دارد که غول جستجوگر برخی از عناصر را قبل از دسترسی نهایی مشتریان برای خرید، به دقت تنظیم کند.

فناوری دوربین گوگل تنها اطلاعات جدید و شایع شده ازتلفن آینده اش نیست. انتظار می‌رود که این وسیله ارزان دارای پردازنده ۷۳۰ اسنپدراگون، ۶ گیگابایت قدرت پردازش، ۶۴ گیگابایت حافظه (تقریباً ۱۶ هزارآهنگ) و ۳۰۸۰ میلی آمپر باتری باشد. همچنین به احتمال زیاد این گوشی، ورودی هدفون ۳.۵ میلی متری خود را، دقیقاً مانند نمونه پیکسل ۳ a، حفظ خواهد کرد.

شایعات حاکی از آن است که این گوشی با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی او ال‌ای دی (OLED) و وضوح کامل ۱۰۸۰ x. ۲۳۴۰ اچ دی، همراه خواهد بود. احتمالاً یک دوربین کوچک جلویی در سمت چپ بالای دستگاه برای دوربین جلوی گوشی وجود دارد، اما این بدان معنی است که این گوشی احتمالاً از فناوری حرکت دست، یا تشخیص چهره موجود در پیکسل۴ برخوردار نخواهد بود.

پیش بینی می‌شود این دستگاه در روز جمعه ۲۲ اردیبهشت با قیمت ۳۹۹ دلار به بازار عرضه شود، هرچند که با شیوع ویروس کرونا ممکن است به تأخیر بیفتد. گوگل کنفرانس I. / O. (توسعه دهندگان گوگل) خود را که قرار بود در ماه می‌برگزار شود به دلیل نگرانی از انتشار کوید۱۹ کنسل کرد.
منبع:ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید