پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند

پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند

این روز‌ها بسیاری از کاربران از گوشی‌های هوشمند برای ردیابی وضعیت سلامتی و تندرستی خود در ایام همه‌گیری کرونا استفاده می‌کنند. با این اعداد و ارقام، سهم اپل واچ در بازار ساعت‌های هوشمند از ۵۴ به ۵۵ درصد رسیده است.

کد خبر : ۸۰۱۴۰
بازدید : ۹۰۰۸
پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند
طبق آخرین گزارش‌ها، اپل واچ در سه ماه نخست سال جاری میلادی، ۵/ ۵۵درصد از میزان فروش ساعت‌های هوشمند در جهان را به خود اختصاص داد.

اگرچه شیوع ویروس کرونا تاثیر سوئی در بازار محصولات هوشمند و اسمارت‌واچ‌ها برجای گذاشته و پیش‌بینی می‌شود که این روند ادامه داشته باشد، اما فروش محصولات اپل در این مدت رشد داشته و اپل واچ نیز همچنان در این بازار یکه‌تازی می‌کند و بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.
گزارش مرکز تحقیقاتی Strategy Analytics حاکی از آن است که میزان عرضه این ساعت هوشمند با رشدی ۲/ ۲۰درصدی در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل همراه بوده است. فروش اپل‌واچ در سه ماه نخست سال ۲۰۱۹ برابر با ۴/ ۱۱میلیون دستگاه در سه ماه نخست ۲۰۱۹ به ۷/ ۱۳میلیون دستگاه در فصل جاری رسیده است.

استیون والتزر، از تحلیلگران ارشد بازار در این خصوص می‌گوید: فروش اسمارت‌واچ‌ها از طریق فروشگاه‌های آنلاین قابل توجه بوده چراکه این روز‌ها بسیاری از کاربران از گوشی‌های هوشمند برای ردیابی وضعیت سلامتی و تندرستی خود در ایام همه‌گیری کرونا استفاده می‌کنند. با این اعداد و ارقام، سهم اپل واچ در بازار ساعت‌های هوشمند از ۵۴ به ۵۵ درصد رسیده است.
نیل ماوستون می‌گوید که در حال حاضر، اپل واچ نیمی‌از بازار این محصول را قبضه کرده و در این زمینه حرف اول را می‌زند. اگرچه اپل، جزئیات مربوط به میزان فروش ساعت‌های هوشمند خود را اعلام نکرده، اما پیشتر و در جریان گزارش مالی اخیر خود گفت که توانست در سه ماه دوم سال مالی ۲۰۲۰، چیزی حدود ۳/ ۶میلیارد دلار را از بخش فروش محصولات پوشیدنی و تجهیزات جانبی به‌دست آورد که از رشدی ۵/ ۲۲درصدی حکایت دارد.

شرکت رقیب یعنی سامسونگ نیز در سه ماه نخست ۲۰۲۰، بالغ بر ۹/ ۱میلیون دستگاه ساعت هوشمند را عرضه کرد که در مقایسه با همین بازه زمانی در سال قبل، رشدی ۸/ ۱۱درصدی را نشان می‌دهد. در این بین، شرکت گارمنی نیز با فروش ۱/ ۱میلیون ساعت هوشمند، رشد فروش ۵/ ۳۷درصدی را در این بازار تجربه کرد.
این شرکت در رده سوم پرفروش‌ترین تولیدکنندگان اسمارت‌واچ قرار گرفت و اکنون ۸ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد.
منبع: ایران آی تی
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید