تصاویر/تلاشِ طبیعت برای خنداندنِ انسان

تصاویر/تلاشِ طبیعت برای خنداندنِ انسان

مسابقه که امسال ششمین سالِ برگزاری آن است، تا ۲۰ ژوئن  پذیرای آثار ارسالی است، اما بنیان‌گذارانِ آن برای روحیه‌بخشی به مردم تصمیم گرفتند چند عدد از بهترین‌ها را زودتر منتشر کنند. 

کد خبر : ۸۰۴۰۱
بازدید : ۱۸۷۴۱
فرادید | این روز‌ها همه مردمِ جهان به خنده احتیاج دارند و گویا طبیعت دعا‌های ما برای فراهم آوردنِ امکانِ اندکی شادی به‌جای ناامیدی را پاسخ داده است. تصویر یک خرسِ قهوه‌ای آلاسکایی که با پنجه‌های در هوا در حالِ رقصیدن است و یک جغدِ شمالی که چشمک زده است، بخشی از تصاویر راه یافته به مسابقه کمدیِ حیواناتِ ۲۰۲۰ است و همان چیزی است که این روز‌ها برای افزایشِ روحیه‌مان به آن نیاز داریم.
بیشتر بخوانید:

مسابقه که امسال ششمین سالِ برگزاری آن است، تا ۲۰ ژوئن پذیرای آثار ارسالی است، اما بنیان‌گذارانِ مسابقه برای روحیه‌بخشی به مردم تصمیم گرفتند چند عدد از بهترین‌ها را زودتر منتشر کنند.
این مسابقه یک بخشِ جدی هم دارد. بنیان‌گذارانِ این مسابقه، پاول جوینسون-هیکس و تام سولام، که از عکاسانِ حرفه‌ای هستند این مسابقه را برای بهبودِ وضعیتِ پاسداری از حیات وحش و زیستگاه‌های طبیعی برگزار می‌کنند.

سولام می‌گوید: «امسال تصاویری که ارسال شده بسیار جالب هستند و ما خوشحالیم که هم‌اکنون این همه طرفدارِ قوی داریم. جهان درحالِ تجربه تحولاتِ بی‌سابقه است، اما حتی یک روزنه امید که نوری ضعیف به ناامیدی ما بتابند، اثرِ مثبتی خواهد داشت بر حال‌و‌هوایی که در اثرِ محدودیت‌های اجتماعی و قرنطینه ایجاد شده است.»

«البته مایه انده است که صندوق‌های محافظت از محیط زیست خالی شده‌اند؛ مسابقه ما هنوز وجود دارد برای آنکه آگاهی‌ها را افزایش دهد، خنده را بر لب‌ها بیاورد و اگر خوشبین باشیم از حیواناتِ وحشی در سراسر جهان حمایت کند.»

منبع: CNN
ترجمه: سایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید