آزار و اذیت دختران به دست مرد هزار چهره

آزار و اذیت دختران به دست مرد هزار چهره

پسرجوان در بازجویی‌ها گفت:، چون من ثروتمند و خوش‌قیافه هستم دختر‌ها جذب من می‌شدند من اصلاً کاری با آن‌ها نداشتم و به‌خاطر ثروتم این دختر‌ها برای من تله گذاشته‌اند.

کد خبر : ۸۰۴۱۰
بازدید : ۱۱۸۲۷
آزار و اذیت دختران به دست مرد هزار چهره
مرد هزار چهره که متهم به آدم‌ربایی، تعرض و سرقت از دختران جوان است وقتی با شکایت دختر دانشجوی نخبه دانشگاه به دام افتاد در دادگاه منکر تبهکاری‌هایش شد. حدود یک سال قبل دختر دانشجویی با مراجعه به پلیس از مرد جوانی شکایت کرد و گفت: من مدتی قبل در اینستاگرام با پسری جوان آشنا شدم.
او مدام با خودرو‌های گرانقیمت عکس می‌انداخت و خودش را ثروتمند معرفی می‌کرد. وقتی متوجه شد که من دانشجو هستم و در یک دانشگاه ممتاز درس می‌خوانم از من خواست تا همدیگر را ببینیم و گفت که قصد دارد با من ازدواج کند.
من که دختری از خانواده‌ای فقیر بودم برای خودم هزاران رؤیا در ذهنم ساختم و با شوق فراوان به درخواست او پاسخ مثبت دادم. روز ملاقاتمان امیر با یک ماشین مدل بالا آمد و بعد ازکمی گشت و‌گذار او برایم آبمیوه گرفت و بعد با شخصی تلفنی صحبت کرد و به من گفت که قرار است فردی به حسابش پول بریزد، اما کارت بانکی‌اش همراهش نیست بعد از من خواست کارت بانکی‌ام را به او بدهم تا پول به حساب او واریز شود و بعد گفت: پول را از حساب من برداشت می‌کند من هم کارت و رمز کارتم را به او دادم در حالی که داشتم در ماشین آبمیوه می‌خوردم او پیاده شد، اما من بیهوش شدم و وقتی به هوش آمدم متوجه شدم مورد آزار و اذیت قرارگرفته‌ام و ۳ میلیون تومان هم از حساب بانکی‌ام کسر شده است.

بعد از این شکایت از آنجا که دختر جوان غیر از یک شماره تلفن ردی از او نداشت شماره را به پلیس داد، اما مشخص شد شماره تلفن همراه به‌نام یک مرد کشاورز در روستایی دور افتاده در شرق کشور است و آن فرد نیز شناختی از متهم ندارد.
در ادامه دختر جوان عکسی از پسر جوان به مأموران داد که چندان واضح نبود، اما وقتی افسراداره آگاهی عکس را دید بلافاصله متهم را شناخت و متوجه شد وی مدتی قبل به اتهام آدم‌ربایی دختر جوان دیگری و تعرض به او در دادسرای ناحیه ۲۷ بازداشت شده است.
تحقیقات علمی مأموران نشان داد آن‌ها با فردی روبه‌رو هستند که احتمالاً دختران زیادی را قربانی کرده است. او هربار که بازداشت می‌شده است نام و مشخصات جدید به مأموران می‌داده است که برایش سابقه محسوب نشود، اما بررسی عکس او در پرونده‌های مشابه نشان داد او ۶ شکایت دارد که در هرکدام از پرونده‌ها نیز یک نام و مشخصات جداگانه ارائه داده است. بدین ترتیب پرونده به دادگاه کیفری استان تهران شعبه ۱۱ ارسال شد.
دختر جوان در دادگاه به قضات گفت: من یتیم بزرگ شدم. یکی از اقوام دورم از من نگهداری کرد و من هم فقط درس خواندم تا زندگی خوبی برای خودم بسازم وقتی با رتبه عالی در دانشگاه قبول شدم به تهران آمدم و در خوابگاه زندگی می‌کردم تا اینکه در اینستاگرام با این پسر آشنا شدم و مرا فریب داد.
من درخواست مجازات متهم را دارم. دادگاه کیفری استان تهران در استعلاماتی که انجام داد متوجه شد که متهم علاوه بر شکایتی که در شعبه ۱۱ مطرح است یک پرونده آدم‌ربایی و تعرض در دادسرای جنایی تهران دارد و به ۴ دختر دیگر نیز تعرض کرده است که آن هم به شعبه ۱۱ ارجاع شد. ب
جز این موارد در چهار پرونده دیگر در شعبه ۶ دادگاه کیفری استان تهران نیز متهم شناخته شده و پرونده‌های در حالی رسیدگی دارد و در یکی از آن‌ها مجرم شناخته شده و به شلاق و تبعید محکوم شده است. اما پسرجوان در بازجویی‌ها گفت:، چون من ثروتمند و خوش‌قیافه هستم دختر‌ها جذب من می‌شدند من اصلاً کاری با آن‌ها نداشتم و به‌خاطر ثروتم این دختر‌ها برای من تله گذاشته‌اند.
شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران در حال بررسی دقیق پرونده و مشخص شدن ابعاد دیگر اتهامات این مرد جوان است و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید