برنامه سلفی جدید مایکروسافت

برنامه سلفی جدید مایکروسافت

تنها با لمس یک دکمه می توانید عکس های سلفی با کیفیتی بگیرید.

کد خبر : ۸۰۶۵
بازدید : ۱۱۷۵
مایکروسافت برنامه سلفی جدیدی برای دستگاه های iOS عرضه کرد

تنها با لمس یک دکمه می توانید عکس های سلفی با کیفیتی بگیرید.

مایکروسافت برنامه ها و خدمات خود را به جا و به موقع عرضه کرده است. از زمانی که در اوایل سال 2014 ساتیا نادلا مسئولیت ریاست کمپانی مایکروسافت را تقبل کرد، اقدامات ارزشمندی انجام داد که از میان آن ها می توان به ساخت تقویت کننده ایمیل در موبایل Accompli به عنوان بهترین برنامه ایمیل موبایل و حتی رونمایی از Cortana و غیره.

حالا کمپانی در فکر ارائه خدمات جدی تر و مهم تر که هر شخص دارنده موبایل مطمئناً با دیدن این خدمات خوشحال می شود، به عبارت دیگر آنان سعی می کنند عکس های سلفی شما را بهتر کنند. یک برنامه جدید آیفون، با عنوان Microsoft Selfie طراحی شده تا با تنظیم اتوماتیک نوردهی و تمیز کردن لکه های روی پوست صورتتان، کیفیت دوربین جلو را بهبود بخشد.

این برنامه همچنین نویز تصویر را کم می کند و به قدری هوشمند است که عوامل متعددی مانند سن، جنسیت، رنگ پوست و روشنایی محیط را در حین انجام تنظیمات در نظر می گیرد.

نتایج، واقعاً جالب و چشمگیر است، از آنجا که بسیاری از افراد در عکس های سلفی نگران بد شدن پوستشان در تصویر هستند، این برنامه با صاف و یکدست نشان دادن پوست همه را متعجب خواهد کرد. خوشبختانه لغزنده ای در بخش تنظیمات این برنامه واقع شده که با آن حرکت دادن آن می توانید تعیین کنید که برنامه تا چه اندازه تصویرتان را پردازش کند.

مایکروسافت برنامه سلفی جدیدی برای دستگاه های iOS عرضه کرد

عکس های سلفی روز به روز پر طرفدار تر می شوند، بنابراین ایده خوبی ست که این تصاویر سلفی را با کیفیت تر و کار با آن ها را آسانتر کنیم. کاربرد و فایده بیشتر این برنامه در این است که به خودی خود و بلافاصله بعد از اینکه عکس را گرفتید تصویر را تنظیم و ویرایش می کند، برخلاف برنامه های ویرایشی دیگر که بعد از گرفتن عکس باید خودتان تصویر را ویرایش می کردید.

این برنامه جدید برای کاربران گوشی های آیفون که به گرفتن عکس های سلفی بسیار علاقمندند مناسب است.

منبع: engadget
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید