بهترین سریال‌های خارجی ۲۰۲۰ که حتما باید ببینید!

بهترین سریال‌های خارجی ۲۰۲۰ که حتما باید ببینید!

بهترین سریال‌های خارجی ۲۰۲۰؛ تنور سریال‌های تلویزیونی چندسالی است که حسابی داغ شده است و قرار نیست به این زودی‌ها شاهد خاموش شدن آتشِ آن باشیم. علاوه بر شبکه‌هایی که سریال‌ها را تولید می‎کردند؛ اکنون با چند کمپانی با پول تقریباً بی‌نهایت طرف هستیم، که هرچه می‌خواهند می‌سازند. سال ۲۰۱۹ به تعبیر عده‌ای، سال شروع نبرد عظیم سرویس‌های استریم بود، قبل از این نت فلیکس یکه‌تاز میدان به شمار می‌آمد (و هنوز با قدرت ادامه می‌دهد)، اما ورود کمپانی‌هایی مانند دیزنی و اپل به این نبرد، قضاوت را سخت کرده است. در این مطلب، قصد داریم جدیدترین و بهترین سریال‌های ۲۰۲۰ که منتظر پخش آن‌ها هستیم، معرفی کنیم.

کد خبر : ۸۰۸۶۲
بازدید : ۳۷۳۸۵
بهترین سریال‌های خارجی ۲۰۲۰ که حتما باید ببینید!
فرادید | تنور سریال‌های تلویزیونی چندسالی است که حسابی داغ شده است و قرار نیست به این زودی‌ها شاهد خاموش شدن آتشِ آن باشیم. علاوه بر شبکه‌هایی که سریال‌ها را تولید می‎کردند؛ اکنون با چند کمپانی با پول تقریباً بی‌نهایت طرف هستیم، که هرچه می‌خواهند می‌سازند. سال ۲۰۱۹ به تعبیر عده‌ای، سال شروع نبرد عظیم سرویس‌های استریم بود، قبل از این نت فلیکس یکه‌تاز میدان به شمار می‌آمد (و هنوز با قدرت ادامه می‌دهد)، اما ورود کمپانی‌هایی مانند دیزنی و اپل به این نبرد، قضاوت را سخت کرده است.
در این مطلب، قصد داریم جدیدترین و بهترین سریال‌های ۲۰۲۰ که منتظر پخش آن‌ها هستیم، معرفی کنیم، شما هم می‌توانید نظرات ارزشمند خود را با ما به اشتراک گذاشته و اگر سریالی می‌شناسید، معرفی کنید.

Falcon and the Winter Soldier / فالکون و سرباز زمستان

سریال فالکون و سرباز زمستان مارول
شبکه: دیزنی پلاس
تاریخ پخش: احتمالاً شهریور ۹۹

فالکون و سرباز زمستان یکی از چند سریالی است که قرار است «دنیای سینمایی مارول» (MCU) را به مرحله جدیدی ببرند، در این سریال که پس از «جنگ ابدیت» جریان دارد، سم ویلسون (با بازی آنتونی مکی) سعی دارد جایگاهی که استیو راجرز به او داده را حفظ کند و دوست قدیمی استیو یعنی «باکی» یا همان سرباز زمستان نیز همراه اوست. اما به نظر می‌رسد دولت آمریکا چنین موضوعی را قبول ندارد و سعی دارد جایگزین رسمی خود برای کاپیتان آمریکا به نام U.S Agent را معرفی کند. گفته شده که شخصیت «بارون زیمو» (در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی حضور داشت) بازمی‌گردد و قرار است ماجراجویی‌های جذابی را در این سریال شاهد باشیم.

بهترین سریال‌های خارجی ۲۰۲۰ که حتما باید ببینید!
Westworld / جهان غرب (فصل ۳)

فصل ۳ سریال Westworld
شبکه: HBO
تاریخ پخش: ۲۵ اسفند ۹۸

پخش فصل دوم سریال Westworld با انتقاداتی همراه شد، بیشتر این مخالفت‌ها مربوط به پیچیده کردن روایت داستان و بهره گیری از راوی نامطمئن است که باعث شد برخی، ادامه تماشای سریال را کنار بگذارند. البته رئیس HBO از پیچیدگی این فصل وست‌ورلد دفاع کرده بود و گفت که این مجموعه برای همه نوع تماشاگری ساخته نشده! وست‌ورلد همچنان سریال باکیفیتی است و یکی از برترین آثار شبکه HBO محسوب می‌شود که می‌تواند در فصل سوم، داستان قابل درک‌تری ارائه کند و به استاندارد‌های فصل اول نزدیک شود. حالا برنارد و دولورس باید در دنیای خارج از پارک، با ماجرا‌های جدیدی دست و پنچه نرم کنند، باید دید که سازندگان خلاق این سریال یعنی جاناتان نولان و لیزا جوی، چگونه مجموعه‌ای را تقدیم مخاطبان می‌کنند. لازم است ذکر کنیم که آرون پال در نقشی جدید به فصل سوم وست‌ورلد پیوسته است.

Killing Eve / کشتن ایو (فصل ۳)

فصل سوم سریال Killing Eve
شبکه: BBC
تاریخ پخش: ۷ اردیبهشت ۹۹ / تغییریافته به ۲۶ فروردین ۹۹

«کشتن ایو» با استفاده از کمدی سیاه، با داستان جذاب و عجیب و همین‌طور شخصیت‎‌هایی که دل بینننده را به دست می‌آورند؛ سریعاً توانست به یکی از پدیده‌های تلویزیونی اخیر تبدیل شود. ساندرا اوه نقش ماموری به نام ایو پولاستری را بازی می‌کند و جودی کامر در نقش قاتلی دیوانه و خلاق به اسم ویلانل حضور دارد. این دو شخصیت، بازی عجیب و خطرناکی را شروع کرده‌اند که گاهی آنان را تاپای مرگ پیش می‌برد. سریال Killing Eve جوایز مختلفی دریافت کرده و یکی از موفق‌ترین‌های حال حاضر است، شبکه سازنده حتی قبل از پخش فصل سوم، آن را برای فصل ۴ تمدید کرده است.
بهترین سریال‌های خارجی ۲۰۲۰ که حتما باید ببینید!
Hunters / شکارچیان
سریال Hunters
شبکه: آمازون پرایم
تاریخ پخش: ۲ اسفند ۹۸

آخرین بازی که «آل پاچینو»‌ی بزرگ در یک سریال تلویزیونی حاضر شد، کی بود؟ احتمالاً به خاطر نمی‌آورید چراکه سریال Hunters از سوی شبکه آمازون پرایم، نخستین حضور این اسطوره در سریال است. داستان «شکارچیان» در اواخر دهه ۷۰ میلادی جریان دارد، یک گروه از شکارچیان نازی‌های آلمانی قصد دارند، جلوی نقشه‌های شوم نازی‌ها و پیروان آنان را بگیرند. آل پاچینو دلیل حضور خود را فیلمنامه جذابِ دیوید ویل اعلام کرده، لازم به ذکر است که جوردن پیل (کارگردان آثاری همچون «ما» و «برو بیرون») یکی از تهیه‌کنندگان این سریال به شمار می‌رود. فصل نخست این مجموعه شامل ۱۰ قسمت می‌شود و در لیست یکی از بهترین سریال‌های ۲۰۲۰ که مشتاق تماشای آن هستیم، قرار می‌گیرد.

The Outsider / بیگانه

سریال Outsider
شبکه: HBO
تاریخ پخش: ۲۲ دی ۹۸

«بیگانه» یکی دیگر از آثار استیون کینگ است. آثار این نویسنده‌ی معروف، در طول دهه‌ها و سال‌های اخیر توسط افراد، کمپانی‌ها و شبکه‌های مختلفی به پرده سینما و قاب تلویزیون آمده است. از «درخشش» گرفته تا «آن»، «دکتر اسلیپ»، «برج تاریک» و اکنون The Outsider که کتاب آن در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. این بار شبکه HBO دست روی این رمان گذاشته و یک سریال جنایی با المان‌های ماوراطبیعه ساخته است. فردی به نام تری میتلند متهم به قتل یک کودک می‌شود، اما شواهدی به دست می‌آید که برای ماموران پلیس به‌ویژه رالف اندرسون (با بازی بن مندلسون)، بسیار عجیب و غیرطبیعی است. به نظر می‌رسد در این داستان رازآلود، حقایق پشت‌پرده‌ای وجود دارد که فاش نشده است. «بیگانه» یکی از جذاب‌ترین اقتباس‌های استیون کینگی در سال‌های اخیر به شمار می‌رود.
بهترین سریال‌های خارجی ۲۰۲۰ که حتما باید ببینید!

Snowpiercer / شکافنده برف‌ها

سریال Snowpiercer
شبکه: TNT
تاریخ پخش: ۱۱ خرداد ۹۹ / تغییریافته به ۲۸ اردیبهشت

شاید فیلم سینمایی Snowpiercer به کارگردانی بونگ جون‌-هو (که اخیراً فیلم Parasite را ساخته) دیده باشید. اکنون شبکه TNT قصد دارد سریالی بر اساس آن پخش کند، سریالی که از همان فیلم سینمایی و البته رمان گرافیکی فرانسوی Le Transperceneige اقتباس شده است. از سال ۲۰۱۵ اعلام شد که این سریال در دست تولید قرار می‌گیرد، اما مشکلاتی پیش آمد و شورانر‌ها عوض شدند، تا اینکه بالاخره این مجموعه علمی تخیلی با حضور بازیگرانی همچون جنیفر کانلی و دیویید دیگز ساخته شد. گفته شده که داستان سریال ۷ سال پس از یخ بستنِ دنیا جریان دارد، این درحالیست که فیلم سینمایی با حضور کریس ایوانز، حدود ۱۵ سال پس از آن اتفاق وحشتناک را به تصویر می‌کشید.

The Boys / پسران (فصل ۲)

فصل دوم سریال The Boys
شبکه: آمازون پرایم
تاریخ پخش: میانه ۲۰۲۰

«پسران» در دنیایی جریان دارد که ابرقهرمانان، مانند فیلم‌های مارول یا دی‌سی، چندان فداکار نیستند و آخرین چیزی که به آن اهمیت می‌دهند، جان بی‌گناهان است! این سریال که اقتباسی از کامیک‌های The Boys است، خشن، غافلگیرکننده و گاهی چندش‎‌آور می‌شود. در این مجموعه با گروه «پسران» آشنا می‌شویم، جمعی از افراد که انگیزه‌های شخصی برای انتقام گرفتن از قهرمانان پوشالی و کمپانیِ حمایت‌کننده آنان دارند. قهرمانان این دنیا، در واقع نسخه پلید «لیگ عدالت» هستند و برخی شخصیت‌های اصلی گروه ۷، ظاهر و قدرت‌هایی شبیه آنان دارند، از جمله شخصیت «هوملندر» با بازی عالی آنتونی استار که ترکیبی از ظاهر کاپیتان آمریکا و قدرت‌های سوپرمن دارد! فصل اول The Boys با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه شد و فصل دوم The Boys در اواسط سال ۲۰۲۰ از طریق سرویس آمازون پرایم پخش می‌شود.

بهترین سریال‌های خارجی ۲۰۲۰ که حتما باید ببینید!

WandaVision / وانداویژن

سریال وانداویژن مارول
شبکه: دیزنی پلاس
تاریخ پخش: نامشخص

گفته شده که سریال Wandavision بر ادامه دنیای مارول و به‌ویژه فیلم سینمایی Doctor Strange ۲ تاثیر دارد؛ بنابراین دیزنی و مارول، ایده خوبی برای کشاندن طرفداران بی‌شمار دنیای مارول به سرویس دیزنی پلاس پیدا کرده‌اند. در این سریال، شاهد حضور دو شخصیت مهم دنیای سینمایی، یعنی واندا ماکسیموف ملقب به «اسکارلت ویچ» و همچنین «ویژن» هستیم. طبق آنچه تاکنون می‌دانیم، بخشی از این مجموعه حالت سیتکام (کمدی موقعیت) خواهد داشت و بخشی دیگر شامل همان اکشنِ حماسی آثار مارول می‌شود. الیزابت اولسن و پل بتانی در نقش‌های خود بازمی‌گردند، منتظر هستیم ببینیم که نام «وانداویژن» به چه منظوری است، آیا واندا پس از حوادث تلخی که تجربه کرده، سعی دارد با استفاده از قدرت‌هایش، دنیای مطابق میل خودش بسازد؟ در کامیک‌ها چنین اتفاقی افتاده، حالا باید دید مارول همین ایده را عملی می‌کند یا نه.

The Haunting of Bly Manor / تسخیر عمارت بلای

سریال Haunting of Bly Manor
شبکه: نتفلیکس
تاریخ پخش: نامشخص

«تسخیر عمارت هیل» نه‌تن‌ها یکی ار برترین سریال‌های چند سال اخیر است، بلکه ثابت می‌کند مایک فلاناگان (که اخیراً کارگردانی فیلم Doctor Sleep را برعهده داشته) و تیم او، چقدر در شکل دادن به یک داستان ترسناک، آمیخته با وحشت روانی و فیزیکی، ماهر هستند. این مجموعه در سال ۲۰۱۸ پخش شد و تحسین بسیاری از منتقدان و تماشاگران را برانگیخت، داستان دیگر درباره شخصیت‌های فصل اول نخواهد بود، اما قطعاً برخی بازیگران در نقش‌های جدید بازمی‌گردند. فصل دوم تسخیر عمارت هیل با نام Haunting of Bly Manor یا تسخیر عمارت بلای، در ۱۰ قسمت توسط شبکه نتفلیکس پخش می‌شود. این فصل بر اساس کتاب The Turn of the Screw (سخت‌تر شدن اوضاع) از هنری جیمز ساخته شده است.

بهترین سریال‌های خارجی ۲۰۲۰ که حتما باید ببینید!

Fargo / فارگو (فصل ۴)

فصل چهارم فارگو
شبکه: FX
تاریخ پخش: نامشخص

سریال Fargo از جمله آثار جنایی و معمایی تحسین‎‌شده در تلویزیون و ساخته‎ی ذهن خلاق «نوآ هاولی» است که به صورت آنتولوژی ساخته می‌شود، یعنی در هر فصل از آن، شاهد دوره، شخصیت‌ها و داستان جدیدی هستیم. سه فصل قبلی، موردپسند تماشاگران و منتقدان قرار گرفته و اکنون فصل چهارم با حضور کمدین آمریکایی یعنی «کریس راک» بازمی‌گردد. فارگو این بار بینندگان را به دهه ۵۰ میلادی در شهر کانزاس می‌برد، و درگیری میان گروه‌های خلافکار و مافیایی «آفریقایی - آمریکایی» و «ایتالیایی» را به تصویر می‌کشد. دو خانواده، برای ایجاد صلح، فرزندان یکدیگر را معامله می‌کنند، اما همان‌طور که انتظار می‌رود، اتفاقاتی می‌افتند که این صلح را به نبردی تمام عیار تبدیل می‌کند.

Defending Jacob / دفاع از جیکوب

سریال Defending Jacob اپل
شبکه: اپل تی‌وی پلاس
تاریخ پخش: ۵ اردیبهشت ۹۹

«دفاع از جیکوب» یکی از پروژه‌هایی بود که هنگام معرفی سرویس Apple TV Plus معرفی شد و امسال شاهد پخش آن هستیم. کریس ایوانز در نقش یک دستیار بازپرس قضایی حضور دارد که زندگی‌اش زیر و رو می‌شود. هنگامی که پسرش به شریک بودن در یک قتل هولناک متهم می‌شود، او باید تمام تلاش خود را برای اثبات بی‌گناهی وی به کار بگیرد. این مجموعه، بر اساس رمانی به همین نام نوشته ویلیام لندی (انتشار در ۲۰۱۲) ساخته شده است و بازیگران دیگری از جمله میشل داکری و جیدن مارتل در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. باتوجه به منبع اقتباس قوی و بازیگرانی که ابن سریال دارد، می‌توان انتظار اثری احساسی و تماشایی را داشت.

بهترین سریال‌های خارجی ۲۰۲۰ که حتما باید ببینید!
Money Heist / سرقت پول یا خانه اسکناس (فصل ۴)
تاریخ پخش فصل چهارم سریال Money Heist
شبکه: نتفلیکس
تاریخ پخش: ۱۵ فروردین ۹۹

فصل چهارم سریال جذاب «سرقت پول» که با نام خانه اسکناس هم شناخته می‌شود، یکی از سریال‌های موردانتظاری است که در سال ۲۰۲۰ پخش می‌شوند. این مجموعه در ابتدا توسط یک شبکه اسپانیایی تولید شد، اما در سال ۲۰۱۷ بود که نتفلیکس، نسبت به خرید حق پخش جهانی آن اقدام کرد و این موضوع موجب شد که سریال Money Heist به محبوبیتی باورنکردنی در بین تماشاگران، دست پیدا کند. آلوارو مورته در فصل چهارم، در نقش مغزمتفکر گروه یعنی پروفسور بازمی‌گردد، همچنین شخصیت‌هایی مثل توکیو، راکول، ریو و مونیکا حضور دارند. تمام قسمت‌های فصل ۴ سرقت پول در فروردین ۹۹ از سرویس نتفلیکس منتشر می‌شود.

The Stand / ایستادگی

سریال The Stand
شبکه: CBS

تاریخ پخش: اواخر ۲۰۲۰

اگر فکر می‌کنید اقتباس از آثار ترسناک استیون کینگ به اتمام می‌رسد، در اشتباه هستید! «بیگانه» از شبکه HBO تنها مجموعه از آقای کینگ در سال جدید نیست، سریال The Stand نیز قرار است توسط «جاش بون» و تعدادی بازیگر بااستعداد به قاب تلویزیون بیاید. در سال ۱۹۹۴ یکی مینی سریال تلویزیونی از روی کتاب «ایستادگی» ساخته شده بود، در این اقتباس مدرن، جاش بون کارگردانی و تولید سریال را برعهده دارد، همچنین خود استیون کینگ و پسرش، در نقش تهیه‌کننده اثر فعالیت می‌کنند. بازیگرانی همچون جیمز مارسدن، امبر هرد، گرگ کینر و الکساندر اسکاشگورد در آن به ایفای نقش می‌پردازند. ایستادگی یک رمان ترسناک/فانتزی پسارستاخیزی به شمار می‌رود که می‌تواند به یکی از سریال‌های جدید و پرطرفدار ۲۰۲۰ تبدیل شود.
بهترین سریال‌های خارجی ۲۰۲۰ که حتما باید ببینید!

سریال Devs

شبکه: FX و Hulu
تاریخ پخش: ۱۵ اسفند ۹۸

شنیدن نام الکس گارلند به عنوان سازنده این مینی سریال جدید کافیست، تا آن را در لیست موردانتظارترین و بهترین سریال‌های ۲۰۲۰ قرار دهیم. الکس گارلند در چند سال اخیر، با تولید فیلم‌های علمی تخیلی خوبی مانند Annihilation (نابودی) و Ex Machina (فرا ماشین) که هردو جزو بهترین فیلم‌های علمی تخیلی دهه اخیر هستند، توانست شهرت خاصی در این ژانر به دست آورد. سریال Devs نیز می‌تواند اثری چالشی، پیچیده و تماشایی باشد. اطلاعات چندانی از داستان این مجموعه در دسترس نیست، اما می‌دانیم که این‌بار گارلند به مفاهیمی همانند جبرگرایی و مختار بودن با نگاهی به تاثیر تکنولوژی، می‌پردازد.

Mandalorian / مندلوریان (فصل ۲)
فصل دوم سریال ماندالوریان
شبکه: دیزنی پلاس

تاریخ پخش: ماه اکتبر (مهر یا آبان ۹۹)

«ماندالوریان» فصل اول فوق‌العاده‌ای برای سرویس جدید دیزنی پلاس، طرفداران جنگ ستارگان و به طور کلی، افرادی که می‌خواهند یک سریال ۸ قسمتی عالی را تماشا کنند، محسوب می‌شود. در این سریال که نخستین مجموعه لایواکشن در دنیای Star Wars است، با جنگ‌جویی بین کهکشانی آشنا می‌شویم که سعی دارد از موجودی عجیب و بامزه به نام «بچه یودا» مراقبت کند، تا به دست باقی مانده نیرو‌های امپراتوری به فرماندهی «ماف گیدیون» اسیر نشود. این بچه، قدرت‌های جدای را دارد، اما سوالات زیادی درباره او وجود دارد که باید در فصل دوم Mandalorian مورد بررسی قرار بگیرد. این سریال، درحالیکه انتقادات فراوانی نسبت به عملکرد جنگ ستارگان در سینما وجود دارد، به یک برگ برنده برای دیزنی و لوکاس فیلم تبدیل شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید