قتل پسرجوان برای تهدیدهای تلگرامی

قتل پسرجوان برای تهدیدهای تلگرامی

وقتی به مقابل دکه آمد با هم درگیر شدیم و سه نفر از دوستانش هم وارد این دعوا شدند. درگیری بالا گرفت و آن‌ها با چاقو به ما حمله کردند و من هم پسر جوان و یکی از آن‌ها را با چاقو زدم.

کد خبر : ۸۱۳۲۷
بازدید : ۱۱۰۰۱
قتل پسرجوان برای تهدیدهای تلگرامی
پسر جوان که در جریان یک درگیری مرتکب قتل شده بود با فروش خانه پدری اش و کمک نیکوکاران توانست رضایت اولیای دم را بگیرد و به زندگی بازگردد.
رسیدگی به این پرونده از شامگاه دوشنبه ۱۶ اسفند سال ۹۵ با گزارش مأموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب به بازپرس کشیک قتل پایتخت آغاز شد. پسر ۲۰ ساله‌ای در مقابل دکه روزنامه فروشی در تقاطع بلوار کشاورز و خیابان کارگر با ضربات چاقو از پا درآمده بود.

بدنبال اعلام این خبر بازپرس کشیک قتل و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. با حضور تیم جنایی در محل حادثه مشخص شد که درگیری بین صاحب دکه به‌نام مهران و دوستانش و چند پسر دیگر بوده است.

مهران در تحقیقات گفت: بعد از ۴ سال کار کردن با مردی که دکه روزنامه فروشی داشت موفق شدم خودم یک دکه بگیرم و کار کنم. ۱۰ روزی بود که کارم را شروع کرده بودم و دوستم نیز از شهرستان آمده بود. از چند روز قبل فردی برایم در تلگرام پیام‌هایی می‌فرستاد و مدعی بود که دختر کارفرمای سابقم دختر خوبی نیست و من حق ندارم به او علاقه‌مند شوم.
بعد از دریافت این پیام‌ها، چند بار با شماره تلفن موردنظر تماس گرفتم که جواب نداد. بعد برایش در تلگرام پیام دادم که اشتباه می‌کنید من به او علاقه‌ای ندارم. فقط با پدرش همکار بودم. اما پیام‌های من فایده نداشت و این تهدید‌ها ادامه داشت.

پسر جوان گفت: دعوای تلگرامی ادامه داشت تا او با من تماس گرفت و از من خواست آدرس دکه‌ام را بدهم. ابتدا آدرس اشتباهی دادم، اما او متوجه شد و وقتی اصرارهایش را دیدم آدرس را به پسر جوان دادم. وقتی به مقابل دکه آمد با هم درگیر شدیم و سه نفر از دوستانش هم وارد این دعوا شدند. درگیری بالا گرفت و آن‌ها با چاقو به ما حمله کردند و من هم پسر جوان و یکی از آن‌ها را با چاقو زدم.

با اعتراف پسر جوان به جنایت و بازسازی صحنه قتل، او در دادگاه کیفری پای میز محاکمه رفت. باتوجه به درخواست اولیای دم، اعتراف متهم به جنایت، اظهارات شاهدان و مدارک موجود در پرونده او به قصاص محکوم شد.

اسفند سال گذشته و با تأیید حکم قصاص مهران، او پای چوبه دار رفت، اما با تلاش واحد صلح و سازش دادسرای امور جنایی پایتخت او موفق شد ۴ ماه از خانواده مقتول مهلت بگیرد.

اولیای دم درخواست یک میلیارد تومان دیه کرده بودند که سرانجام مهران با فروش خانه پدری اش و کمک نیکوکاران یک میلیارد تومان پولی که اولیای دم برای بخشش خواسته بودند را فراهم کرد و از قصاص نجات یافت. وی بزودی در دادگاه کیفری از جنبه عمومی جرم محاکمه خواهد شد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید