افشای قتل داماد به دست پدرزن

افشای قتل داماد به دست پدرزن

بعد هم او را خفه کردم برای اینکه ماجرا لو نرود جسد مجید را طناب پیچ کرده و داخل نایلون گذاشتم و درون چاهی که در زیرزمین خانه بود انداختم بعد هم روی آن خاک ریختم.

کد خبر : ۸۱۴۵۷
بازدید : ۱۱۳۳۲
افشای راز قاتل پس از 9 سال
مرد میانسال که ۹ سال قبل در جریان یک درگیری خانوادگی دامادش را به قتل رسانده و جسدش را در چاه حیاط پنهان کرده بود با اعترافات خودش لو رفت.
رسیدگی به این پرونده از ۹ سال قبل با شکایت زن جوانی به پلیس آغاز شد. وی به مأموران گفت: همسرم به‌نام مجید ۲۵ ساله دو روز است که ناپدید شده و خبری از او ندارم.
با شروع تحقیقات پلیسی هیچ رد و سرنخی از این مرد جوان به دست نیامد و در حالی که پرونده برای رمز گشایی از ماجرای ناپدید شدن مجید همچنان باز بود سرانجام اواخر ماه گذشته و در حالی که ۹ سال از ناپدید شدن مرموز مرد جوان گذشته بود مردی با مراجعه به اداره پلیس راز جنایتی هولناک را فاش کرد و گفت: چند شب قبل با یکی از دوستانم به‌نام اکبر دور هم سرگرم مصرف مواد مخدر بودیم که سر موضوعی با هم بحثمان شد و ناگهان اکبر به من گفت: «کاری نکن تو را هم مثل دامادم بکشم و جسدت را در چاه زیرزمین دفن کنم!»
پس از این ادعا کارآگاهان جنایی تحقیقات در این باره را آغاز کردند و با توجه به پرونده قدیمی ناپدید شدن داماد اکبر بلافاصله وی را احضار کردند و تحت بازجویی قرار دادند. این مرد ۵۴ ساله که چاره‌ای جز اعتراف نداشت گفت: من دامادم را کشتم، چون معتاد بود.
من اصلاً به ازدواج دخترم با او راضی نبودم، اما همسرم و فامیل اصرار داشتند که پسر خوبی است و بگذار ازدواج کنند. چندین بار در دوران عقد شاهد دعوا و جر و بحث آن‌ها بودم و این مسأله خیلی مرا ناراحت کرده بود، اما به خاطر دخترم حرفی نمی‌زدم.
بعد از ازدواج، چون جایی برای زندگی نداشتند و خانواده دامادم نیز هیچ حمایتی از پسرشان نمی‌کردند، تصمیم گرفتم طبقه پایین ساختمانم را برای زندگی در اختیارشان بگذارم.

کم‌کم مشکلات زندگی شان بیشتر شد تا اینکه یک روز دخترم گفت: مجید معتاد است و چند باری هم به کمپ ترک اعتیاد رفته است، اما دخترم این موضوع را از ما مخفی کرده بود. بعد از فهمیدن این ماجرا دعوا و مشاجره بین ما بیشتر شد.

یک روز سرزده به خانه دخترم رفتم و دیدم که دامادم تنها در خانه در حال مصرف شیشه است از شدت عصبانیت ضربه‌ای از پشت به او زدم که سرش به لوله فلزی کنار اتاق خورد و گیج شد. بعد هم او را خفه کردم برای اینکه ماجرا لو نرود جسد مجید را طناب پیچ کرده و داخل نایلون گذاشتم و درون چاهی که در زیرزمین خانه بود انداختم بعد هم روی آن خاک ریختم.

سرهنگ کریم‌خانی رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران گفت: پس‌از اظهارات متهم به دستور بازپرس پرونده کارآگاهان به محل مخفی کردن جسد رفته و نایلونی که بقایای جسد مجید داخلش بود کشف شد. بدین ترتیب مرد میانسال به اتهام قتل دامادش بازداشت شد و پرونده با درخواست قصاص خانواده مقتول بزودی با صدور کیفرخواست به دادگاه فرستاده خواهد شد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید