بلیت سینما نیم‌بها می‌شود؟

بلیت سینما نیم‌بها می‌شود؟

پس از این اطلاعیه، سازمان سینمایی هم اعلام کرد برای اطمینان مردم به منظور حفظ سلامتشان مواد شوینده و ضدعفونی کننده برای همه سینما‌ها در نظر گرفته است.

کد خبر : ۸۱۵۲۰
بازدید : ۶۴۵۳
بلیت سینما نیم‌بها می‌شود؟
حالا که قرار است سینما‌های سراسر کشور از روز نخست تیرماه دوباره بازگشایی شوند مدیران سینمایی همه تلاش خود را می‌کنند
تا استقبال از فیلم‌های هنر هفتم با قدرت آغاز شود.

هفته گذشته بود که دکتر حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که سینما‌های سراسر کشور به شرط حضور ۵۰ درصد ظرفیت سالن‌ها و رعایت کامل پروتکل‌ها می‌توانند از ابتدای تیرماه فعالیت خود را آغاز کنند.

پس از این اطلاعیه، سازمان سینمایی هم اعلام کرد برای اطمینان مردم به منظور حفظ سلامتشان مواد شوینده و ضدعفونی کننده برای همه سینما‌ها در نظر گرفته است.

هم زمان با اعلام این خبرها، سید محمدمهدی طباطبایی نژاد معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی نیز از احتمال در نظرگیری برخی مکانیزم‌های تشویقی برای استقبال مردم از بازگشایی سینما‌ها خبر داده بود.

حالا تنها چند روز به بازگشایی سینما‌ها باقی مانده است و همچنان گمانه زنی‌ها درباره اینکه آیا واقعا در این شرایط از سینما‌ها استقبال خواهد شد یا خیر؟ تردید‌های وجود دارد.

اما تردید‌ها تنها به اینجا هم ختم نمی‌شود و همچنان سر اینکه کدام فیلم اکران خواهد شد نیز بحث‌های بسیاری وجود دارد و هر روز برخی آثار اعلام آمادگی برای اکران می‌کنند برخی هم که باید اکران شوند همچنان مقاومت برای نمایش داده نشدن، می‌کنند.

اما این روز‌ها خبر‌های جدید هم می‌رسد مثلا اینکه علی سرتیپی رییس کانون پخش‌کنندگان گفته که برای دعوت بیشتر مردم به سینما‌ها طرح بلیت نیم‌بها به مدت سه روز از زمان بازگشایی سالن‌های سینما اجرا خواهد شد.

همچنین اخباری هم از توافق پخش کنندگان و سینماداران منتشر شده است که، سینما‌ها در روز‌های اول، دوم و سوم تیر به ارائه بلیت‌های نیم‌ها می‌پردازند تا بابی برای آشتی دوباره مردم با سینما‌ها شود.

البته پس از اینکه دو خبرگزاری رسمی نیم بها شدن بلیت سینما‌ها را اعلام کردند، محمد قاصداشرفی، رئیس انجمن سینماداران ضمن اظهار بی‌اطلاعی از خبر نیم‌بها شدن بلیط سینما، گفته که از توافقاتی که برای سینما بدون هماهنگی می‌گیرند، گلایه مندام.

حالا باید ماند و دید که آیا بعد از بازگشایی سینما‌ها واقعا بلیت سینما هم نیم‌بها خواهد شد و اینکه این خبر‌ها موثق است و اظهار گلایه رئیس انجمن سینماداران فقط در همین حد گلایه باقی خواهد ماند یا اتفاق دیگری خواهد افتاد.

با از سرگیری فعالیت سینما‌های سراسر کشور احتمالا اکران دو فیلم «شنای پروانه» ساخته محمد کارت و «خوب، بد، جلف؛ ارتش سری» ساخته پیمان قاسم خانی بیشتر از دیگر آثار است، اما حالا باید ماند و دید که در نهایت کدام فیلم‌ها از ابتدای تیرماه اکران خواهد شد و اینکه آیا مخاطبان از سینما‌ها استقبال خواهند کرد یا خیر؟
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید