نرخ انواع ارز، دلار، سکه، طلا و یورو در بازار امروز شنبه ۳۱ خرداد ۹۹

نرخ انواع ارز، دلار، سکه، طلا و یورو در بازار امروز شنبه ۳۱ خرداد ۹۹

نرخ سکه، طلای ۱۸ عیار در بازار - قیمت طلا و سکه در بازار افزایش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۷ میلیون ۸۹۰ هزار تومان قیمت خورد.

کد خبر : ۸۱۵۹۸
بازدید : ۷۰۱۱
نرخ انواع ارز، دلار، سکه، طلا و یورو در بازار امروز شنبه ۳۱ خرداد ۹۹
فرادید | براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۷ میلیون ۸۹۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۷ میلیون ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر قطعه نیم سکه بهار آزادی سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه هم با ۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته دو میلیون ۱۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۷۷۸ هزار و ۸۷۰ تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۷۴۴ دلار قیمت خورد.

جدیدترین قیمت روز سکه و قیمت طلا در بازار

نوع قیمت روز معاملاتی گذشته قیمت معاملاتی امروز
مثقال طلا
۳۲,۴۸۰,۰۰۰
۳۳,۷۴۰,۰۰۰
طلای ۱۸ عیار
۷,۴۹۸,۰۰۰
۷,۷۸۸,۸۷۰
سکه جدید
۷۷,۱۰۰,۰۰۰
۷۸,۹۰۰,۰۰۰
سکه قدیم
۷۴,۰۰۰,۰۰۰
۷۷,۰۰۰,۰۰۰
نیم سکه
۳۸,۱۰۰,۰۰۰
۳۹,۰۰۰,۰۰۰
ربع سکه
۲۰,۷۰۰,۰۰۰
۲۱,۵۰۰,۰۰۰
سکه گرمی
۱۱,۲۰۰,۰۰۰
۱۱,۳۰۰,۰۰۰
انس طلا
۱۷۳۰ دلار
۱۷۴۴دلار


پیش‌بینی قیمت جهانی طلا تا پایان سال ۲۰۲۰

به گزارش فارس، پیتر هاگ، مدیر معاملات جهانی موسسه کیتکو می‌گوید: قیمت طلا تا پایان سال جاری از مرز ۱۹۲۰ دلار در هر اونس که در سال ۲۰۱۱ به ثبت رسیده بود، عبور خواهد کرد.

وی گفت: در کوتاه مدت به خصوص بر مبنای عوامل فصلی قیمت طلا ممکن است روند نسبتا کم نوسانی را تجربه کند، اما تا پایان سال جاری من فکر می‌کنم که رکورد قبلی قیمت طلا که در سال ۲۰۱۱ و با ۱۹۲۰ دلار در هر اونس به ثبت رسید خواهد شکست و ممکن است حتی به بیشتر از این قیمت نیز افزایش یابد.

به گفته این کارشناس باسابقه بازار طلا در حالی که هنوز تا پایان شیوع ویروس کرونا راه زیادی باقی مانده، بسیاری از مخاطرات بنیادی که رشد اقتصادی در کشور‌های جهان را تهدید می‌کند حداقل تا سال آینده پابرجا خواهند بود.

هاگ می‌گوید: تداوم خسارت به اقتصاد‌های کشور‌های جهان می‌تواند به شکل‌گیری روند اصلاح دوباره در بازار کالا‌های اساسی منجر شود و ممکن است طلا همگام با بازار‌های بورس پیش از رشد دوباره کمی کاهش قیمت را تجربه کند.

نرخ دلار و ارز در صرافی ملی

براساس نرخ‌های اعلام شده قیمت دلار امروز در صرافی ملی افزایش را تجربه کرد و قیمت فروش دلار آمریکا با ۲۵۰ تومان افزایش نسبت به پنج شنبه ۱۸،۶۰۰ (هجده هزار و ششصدتومان) و قیمت خرید دلار آمریکا ۱۸،۴۰۰ (هجده هزار و چهارصدتومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۲۰،۴۰۰ (بیست هزار و چهارصد تومان) و قیمت فروش یورو ۲۰،۶۰۰ (بیست هزار و ششصد تومان) است.
نوع ارز نرخ خرید نرخ فروش
دلار
۱۸۴,۰۰۰
۱۸۶,۰۰۰
یورو
۲۰۲,۵۰۰
۲۰۶,۰۰۰
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید