قتل عام فامیلی توسط دایی

قتل عام فامیلی توسط دایی

وی با مراجعه به منزل خواهرش اقدام به ریختن سم داخل غذا کرده و از منزل خارج شده و پس ازگذشت دو ساعت با مراجعه مجدد به منزل، اجساد آن‌ها را داخل چاه آب انداخته است.

کد خبر : ۸۱۸۰۳
بازدید : ۱۰۸۴۱
قتل عام فامیلی توسط دایی
مرد جوانی که به دلیل اختلاف مالی خواهر و سه فرزندش را به طرز هولناکی به قتل رسانده بود در مهرستان شناسایی و دستگیر شد. سردار «محمد قنبری» در تشریح این خبر گفت: ساعت ۱۹ دوم تیر ماه امسال در پی اعلام مرگ مشکوک چهار عضو یک خانواده و کشف اجساد آن‌ها از داخل چاه آب منزل شان واقع در یکی از روستا‌های شهرستان مهرستان، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور کارآگاهان در محل حادثه، جسد زنی ۴۵ ساله به همراه اجساد سه فرزندش که یک پسر ۱۶ ساله و دو دختر ۱۱ و ۱۳ ساله بودند توسط ماموران آتش نشانی از داخل چاه ۲۰ متری منزل شان بیرون آورده شد.

سردار قنبری تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در جریان تحقیق از اعضای خانواده با اظهارات ضد و نقیض برادر کوچک‌تر متوفی، که اولین بار اجساد را داخل چاه آب پیدا کرده بود مواجه و به وی مشکوک می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: این متهم ۲۸ ساله که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت در بازجویی‌های تکمیلی پلیس به جنایت ارتکابی اعتراف و اقرار کرد که به دلیل یک سری مسائل مالی به مدت دو سال با خواهر خود اختلاف داشته و به همین دلیل تصمیم به قتل او می‌گیرد.

به گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در خصوص نحوه ارتکاب قتل توسط متهم، گفت: وی با مراجعه به منزل خواهرش اقدام به ریختن سم داخل غذا کرده و از منزل خارج شده و پس ازگذشت دو ساعت با مراجعه مجدد به منزل، اجساد آن‌ها را داخل چاه آب انداخته است. متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
منبع: روزنامه خراسان
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید