زیباترین شهرهای شمالی را برای سفرهای خاطره انگیز انتخاب کنید

زیباترین شهرهای شمالی را برای سفرهای خاطره انگیز انتخاب کنید

شاید تابحال سفرهایتان به شهرهای شمالی با دغدغه و نگرانی ها در مورد پیدا کردن محل مناسب برای اقامت همراه بوده باشد و به همین دلیل در تصمیم گیری برای سفرهای بعدی تردید دارید. همانطور که می دانید سفر به شمال و اجاره ویلا در متل قو ، اجاره ویلا در محمودآباد، رامسر، چالوس و شهرهای همجوار به همین راحتی ها هم نیست. بخصوص که این روزها همه سودای سفر در سرشان دارند.

کد خبر : ۸۲۱۳۷
بازدید : ۵۷۱۴

زیباترین شهرهای شمالی را برای سفرهای خاطره انگیز انتخاب کنید

هر چند همه شهرها و روستاهای شمالی زیبا و بی نظیر هستند اما در این میان برخی از آنها حال و هوای دلنشین و جذاب مخصوص به خود دارند و دل هر گردشگری را به راحتی می ربایند. این روزها زندگی یکنواخت در شهرهای شلوغ و پرهیاهوی امروزی و سر و کله زدن با مشغله های کاری و ترافیک، امان هر کسی را می برد، اما هر دردی درمانی دارد و سفر نیز می تواند درمانی مناسب برای استرس های زندگی شهری هست. اما اگر برنامه ریزی مناسبی نداشته باشید ممکن است این احساس آرامش در سفر، جای خود را به ناآرامی و نگرانی دهد.

شاید تابحال سفرهایتان به شهرهای شمالی با دغدغه و نگرانی ها در مورد پیدا کردن محل مناسب برای اقامت همراه بوده باشد و به همین دلیل در تصمیم گیری برای سفرهای بعدی تردید دارید. همانطور که می دانید سفر به شمال و اجاره ویلا در متل قو ، اجاره ویلا در محمودآباد ، رامسر، چالوس و شهرهای همجوار به همین راحتی ها هم نیست. بخصوص که این روزها همه سودای سفر در سرشان دارند.

سفر به بهشتی به نام رامسر!

رامسر به عنوان یکی از پرگردشگرترین شهر‌های ایران، عروس شهر‌های شمالی لقب گرفته است. رامسر یکی از اروپایی‌ترین شهر‌های شمالیست و با قدم زدن در خیابان‌ها و فضا‌های شهری آن، متوجه تمیزی و نظافت بی نظیرش می‌شوید. جواهرده یکی از حیرت انگیزترین مناطق رامسر هست، اغراق نیست اگر بگوییم این روستا مثل جواهری در بهشت رامسر می‌درخشد. همه ما با دیدن جنگل‌های رویایی رامسر، احتمالا به سرمان می‌زند چند روزی را میان این جنگل‌ها و در آغوش پرمهر طبیعت سر کنیم.

در وبسایت رزرواسیون آنلاین لیدوما تریپ شما آلبوم کاملی از انواع اقامتگاه‌های ساحلی، جنگلی و روستایی را مشاهده خواهید کرد؛ بنابراین چه به دنبال یک اقامتگاه جنگلی باشید و چه ساحلی، چه کلبه بخواهید و چه ویلا، می‌توانید در وبسایت لیدوماتریپ آن را پیدا کنید.

قبل از اجاره ویلا در رامسر حتما به تصاویر اقامتگاه، اطلاعات کلی، امکانات و موقعیت جغرافیایی آن دقت کنید. اگر به دنبال واحدی ارزان هستید، می‌توانید از قسمت مرتب سازی، آن‌ها را از ارزان‌ترین به گرانترین مرتب کنید تا در کوتاه‌ترین زمان اقامتگاه مورد نظرتان را پیدا کرده و رزرو نمایید.

اقامت در کلاردشت، خنک ترین و غیرشرجی ترین شهر شمالی

زیباترین شهرهای شمالی را برای سفرهای خاطره انگیز انتخاب کنید

کلاردشت یکی از نزدیک‌ترین شهر‌های شمالی به تهران است که به سبب آب و هوای خنک و دلپذیرش بسیار محبوب است و ییلاقات آن حتی در تابستان‌ها در مه فرو می‌روند. بسیاری از فوتبالیست‌های ایرانی در این منطقه ویلا دارند. کلاردشت به دلیل اینکه در منطقه‌ای کوهستانی و مرتفع قرار گرفته، غیرشرجی و خنک است. اگر شما قصد سفر به این شهر را دارید و می‌خواهید چند روزی را در کلاردشت بگذرانید، تصمیم درستی گرفته اید! چه کسی هست که نخواهد چند روزی را در میان جنگل‌های زیبای مازیچال در اقامتگاهی امن و مطمئن به صبح نرساند و یا از جنگل‌های انبوه آزو در کلاردشت یک پناهگاه طبیعی برای حیوانات است، دیدن نکند.

برای اجاره ویلا در کلاردشت بهتر است پیش از سفر اقدام کنید. چراکه رزرو اقامتگاه به صورت حضوری تا حد زیادی بستگی به شانس و اقبال شما دارد و ممکن است پس از رسیدن به کلاردشت، آن واحدی که انتظارش را دارید نیابید. به علاوه ممکن است هنگام رزرو حضوری گرفتار افزایش قیمت لحظه ای شوید چراکه نظارتی بر قیمت های دلالان و افراد پلاکارد به دست در خیابان ها وجود ندارد.

در روش آنلاین، شما مدت ها پیش از سفر می توانید اقامتگاه مورد نظرتان را از لیدوماتریپ رزرو کنید و هنگام رسیدن به شهر مقصد، خیالتان آسوده باشد که میزبانی در شهر مقصد منتظر شماست تا کلید واحدش را به شما تحویل دهد.

سفر به چالوس و رزرو اقامتگاه در این شهر با لیدوماتریپ

از دیگر شهر‌های شمالی چالوس هست که علاوه بر طبیعت سرسبز و بی نظیرش، تاریخی دور و دراز و کهن دارد. چالوس به دلیل اینکه به تهران نزدیک است، پذیرای مسافرین زیادیست و معمولا در بیشتر فصول مسافر دارد. البته طبیعیست که در زمستان‌ها تعداد این مسافرین کمتر باشد! بااینحال عاشقان سفر محدودیتی ندارند و گاه دوست دارند چای صبحگاهی خود را در میان جنگل‌های برفی چالوس و در اقامتگاه گرم و نرمشان، نوش جان کنند!

به علاوه در فصل‌های کم مسافر، معمولا هزینه اقامت و به طور کلی هزینه اجاره ویلا در چالوس بسیار پایین می آید. اگر می خواهید هزینه سفری خود را کاهش دهید، در وبسایت لیدوماتریپ می توانید قیمت اقامتگاه ها را در ایام مختلف سال مشاهده کنید ، مقایسه قیمتی انجام داده و در هر زمانی که قیمت ها پایین تر بود، رزرو را انجام دهید .

زیباترین شهرهای شمالی را برای سفرهای خاطره انگیز انتخاب کنید

در تمامی مراحل رزواسیون می‌توانید از خدمات مشاوره آنلاین یا تلفنی با کارشناسان لیدوما بهره‌مند شوید. پشتیبانان این وبسایت به صورت ۲۴ ساعته و در تمام روز‌های هفته در محل کار حضور دارند.

این روز‌ها با پیشرفت‌های روز افزون تکنولوژی همه کار‌ها با وجود اینترنت بسیار راحت شده است؛ بنابراین به جای جستجو در خیابان‌ها و سرگردانی برای پیدا کردن ویلایی با حداقل امکانات از فضای آنلاین پلتفرم‌های گردشگری به نفع خود استفاده کنید و به تمام نگرانی هایتان پایان دهید. برای آشنایی بیشتر با خدمات لیدوما و مشاهده اقامتگاه‌های بیشتر، می‌توانید همین حالا به وبسایت www.lidomatrip.com مراجعه نمایید.
۰
نظرات بینندگان
  • مارال ارسالی در

    وای من عاشق شمالم. و=اگه شمال نبودتو تعطیلات چیکار می خواستیم بکنیم؟ سوئیتامون رو از اینجا و سایت اتاقک رزرو می کنم معمولا.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید