روش های سورپرایز روز تولد و بهترین متن تبریک تولد

روش های سورپرایز روز تولد و بهترین متن تبریک تولد

تولد غافلگیرانه، آن است که فرد مقابلتان چیزی از موضوع نداند! می دانید، چیزی که هر کسی را جوری غافلگیر می کند، این است که کار متفاوت انجام دهید.

کد خبر : ۸۲۳۳۵
بازدید : ۱۱۰۹۵

تولد غافلگیرانه، آن است که فرد مقابلتان چیزی از موضوع نداند! می دانید، چیزی که هر کسی را جوری غافلگیر می کند، این است که کار متفاوت انجام دهید. بله، تازه و جذاب نگه داشتن جشن تولد کار سختیست. خصوصا اگر گروه مشاوره برنامه ریزی این جشن تک نفره باشد! اما فقط چهره دیگران یا بهترین دوستتان را تصور کنید زمانی که چیزی غیرمنتظره در آن لحظه می بینند.

خواه به دنبال ایده جشن خصوصی، خرید کادوی تولد، یا هر چیزی که واقعا غافلگیرانه باشد کافیست از تاکتیک های سنتی استفاده کنید!

ایده های جذاب غافلگیر کردن در تولد

روش های سورپرایز روز تولد و بهترین متن تبریک تولد

1- هدیه تان را با پیک مخصوص به محل کارش بفرستید

خارق العاده است که تولد را جایی فوق العاده برگزار کنید. اما اگر مشغله زیاد است و شانسی برای برگزاری جشن نیست، بهترین کار این است که دست به کار شوید و یک کیک با تزیین کیک تولد، بادکنک، گل، میوه و کارت هدیه ای که امضا کرده اید با پیک مخصوص به محل کارش بفرستید.

2- در سایت یا فضای تبلیغاتی تبریک بگویید

بهترین کادوی تولد زمانیست که کمترین انتظار از آن می رود. پس آن را در روال کاری روزانه نشانش بدهید! یک روش عالی این است که از طریق فضای آنلاین، سایت های خبری یا بلاگ هایی که او هر روز به آن ها سر می زند، تولدش را به او تبریک بگویید. مثلا اگر می خواهید تولد مادر خود را تبریک بگویید، یک متن تولد مادرم بسیار زیبا تهیه کرده و در وب سایت ها و یا گروه هایی که مادر شما رصد می کند، بفرستید. هزینه کمی برای لبخندی بزرگ خواهید پرداخت.

3- با دوست یا اعضای خانواده برنامه سفر بریزید

زمان برنامه ریزی برای غافل گیری فرد مورد نظرتان، به کیفیت بیشتر از کمیت توجه کنید. جشن شلوغ می تواند راهکاری باشد. اما کنارهم گذراندن جشن آخر هفته با خواهر برادر یا دوست صمیمی دانشگاهی که ماه ها یا سال ها همدیگر را ندیده اید، لحظات شادی بخش بی نظیری و خاطره سازی برایتان خواهد ساخت.

4- به دنبال نقاط کشف نشده بگردید

هر کس جایی را در نظر دارد که آرزو می کند به آن سفر کند: " کاش یک روزی به اینجا می رفتم" یا "می خواهم یک روزی اینجا بروم". پس برنامه ریزی برای سفر به آنجا را آغاز کنید. چنین کادوی تولدی می تواند فوق العاده باشد. این سفر اکتشافی می تواند به بزرگی رفتن به سرزمین های جدید باشد!

روش های سورپرایز روز تولد و بهترین متن تبریک تولد

5- فیلمی ترکیبی از خاطرات بسازید

از تمام خانواده و دوستان بخواهید ویدیویی ضبط کرده و در آن آرزوی شادی و سلامتی برای او کنند و خاطره جالبی بسازند. همه را کنار هم قرار دهید، از خلاقیتتان استفاده کنید و یک کلیپ زیبا بسازید. کادویی جذاب و بی رقیب. سعی کنید از فیلم های دورهمی مثل فیلم بله برون الهام بگیرید.

6- نامه بفرسید

هنر گمشده نامه نوشتن، تمبر زدن و فرستادن را به یادآورید. عجیب اما واقعی؛ امروزه افراد توقع نامه گرفتن از پست را ندارند. تضمینی برای سورپرایز کننده بودن کادوی تولد همین است! حتی می توانید یک قدم بیشتر گام بردارید. کل جعبه حاوی کادو و متعلقات تولد را با پست بفرستید. یا چندین کارت در طی چند روز برای او ارسال کنید.

7- پیام رادیویی بفرستید

چه ایده هیجان انگیزی، برای روز تولد بهترین دوست، کوتاه و شیرین، هدیه ای که توسط همه شنیده شود!؟ تبریک هایی که با امواج رادیویی فرستاده شود! البته باید به اندازه کافی در ماشین او بوده باشید تا کانال های رادیویی که گوش می دهد، را بدانید. می توانید آهنگ مورد علاقه اش را برای پخش درخواست کنید یا پیغام کوتاه تبریک تولد را در برنامه رادیویی که امکان فرصت به شما می دهند را بیان کنید.

8- جعبه ای بزرگ پر از بادکنک و ... ارسال کنید

این یکی از زیرکانه ترین ایده های غافل گیر کننده تبریک تولد است؛ چند کارت تبریک به انتهای بسته بادکنک هلیومی بچسبانید و منتظر باشید به محض دریافت این جعبه هوایی در حال پرواز شوکه شود و جیغ بزند. مراقب باشید که بادکنک های زیادی به جعبه کادو نچسبانید تا از مسیر مقصد دور شود.

روش های سورپرایز روز تولد و بهترین متن تبریک تولد

سخن پایانی

تمامی این ایده های جذاب و غافلگیر کننده می تواند برای فرد مقابل شما بسیار هیجان انگیز باشد. اما توجه داشته باشید در این میان روز تولد خود شما نیز مهم است. می توانید این اهمیت را با یک متن تبریک تولد به خود نشان دهید و یا اصلا هدیه ای برای خودتان خریداری نمایید. این هم ایده ای فوق العاده است؛ تاثیرش را جدی بگیرید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید