افزایش جراحی‌های زیبایی در دوران کرونا!

افزایش جراحی‌های زیبایی در دوران کرونا!

عمل‌های زیبایی در کلینیک‌های ایالات متحده، ژاپن، کره جنوبی و استرالیا در دوره کرونا افزایش یافته و بیماران برای جراحی‌هایی مانند پرکردن لب، بوتاکس، لیفت صورت و جراحی بینی مراجعه کرده‌‎اند.

کد خبر : ۸۲۳۴۵
بازدید : ۵۸۶۱
افزایش جراحی‌های زیبایی در دوران کرونا!
بعضی از کلینیک‌ها در سراسر جهان می‌گویند که تعداد عمل‌های جراحی زیبایی افزایش یافته‌است

تعدادی از کلینیک‌های زیبایی در سراسر جهان از افزایش جراحی‌ها در دوران کرونا خبر می‌دهند. احتمالا به این دلیل که افراد بعد از عمل می‌توانند صورت خود را پشت ماسک پنهان کنند یا از خانه کار کنند.

با وجود آنکه ویروس باعث بسته شدن کسب و کار‌ها تقریبا در سراسر جهان شد، اما تعدادی از کلینیک‌های جراحی پلاستیک با اتخاذ اقدامات سختگیرانه‌تری مانند آزمایش‌های کووید ۱۹ و تمیز کردن مکرر، فعال مانده و تعداد بیشتری از عمل‌های زیبایی را انجام داده‌اند.

عمل‌های زیبایی در کلینیک‌های ایالات متحده، ژاپن، کره جنوبی و استرالیا در دوره کرونا افزایش یافته و بیماران برای جراحی‌هایی مانند پرکردن لب، بوتاکس، لیفت صورت و جراحی بینی مراجعه کرده‌‎اند.

اران هرناندز، که در دوران کرونا در لس‌آنجلس هم لب‌هایش را ماده حجم‌دهنده زده و هم چربی‌های اضافه صورت‌اش را برداشته، گفت: "تصمیم گرفتم در طول قرنطینه این کار‌ها را بکنم، چون فرصت داشتم آنطوری که می‌خواهم دوره نقاهتم را بگذرانم. "

"فیلر و پر کردن لب کاری نیست که همه مردان تمایل به انجام آن داشته باشند، بنابراین ممکن است برخورد برخی افراد با این مساله متفاوت باشد؛ بنابراین من ترجیح دادم در خانه بمانم و به طور کامل بهبود یابم تا وقتی که از خانه بیرون می‌روم، مردم نفهمند چه کار کرده‌ام. "

او گفت: آخرین باری که او قبل از قرنطینه کار‌های زیبایی انجام داده بود، باید برای کار بیرون می‌رفت در حالی که لب‌هایش "به شدت متورم و کبود شده بود. " رود جی روهریچ، جراح زیبایی در تگزاس می‌گوید در دوران کرونا بسیار بیشتر از حد معمول بیمار ویزیت کرده است.

او گفت: "اگر می‌خواستیم احتمالا شش روز در هفته هم می‌توانستیم فعالیت کنیم. بسیار شگفت‌انگیز است. " به گفته این جراح، معمولا افراد باید موقع عمل جراحی مدتی را هم برای زمان بهبود و نقاهت در نظر بگیرند؛ اما اکنون که بسیاری از افراد از خانه کار می‌کنند، نیازی به مرخصی نیست.

"آن‌ها در واقع می‌توانند در خانه بهبود یابند و همچنین می‌توانند هنگام خارج شدن از خانه بعد از جراحی زیبایی بینی یا لیفت صورت ماسک بپوشند. مردم می‌خواهند زندگی عادی خود را از سر بگیرند و بخشی از آن این است که خوب به نظر برسند. "

جراحی زیبایی در دوران کرونا فقط در ایالات متحده افزایش نداشته است.

کره جنوبی که به دلیل شمار زیاد جراحی‌های زیبایی مشهور است، از اولین کشور‌هایی بود که شاهد شیوع ویروس کرونا در این کشور بود. این کشور به جای خانه‌نشینی در سراسر کشور، برنامه‌ای برای فاصله‌گذاری اجتماعی و ترغیب مردم به کار از خانه را در پیش گرفت.

با این حال شمار کسانی که معمولا از خارج برای انجام عمل‌های زیبایی به کره جنوبی می‌آمدند در این دوران کاهش یافت و کلینیک‌های زیبایی تصمیم گرفتند به مردم محلی برای انجام این کار‌ها تخفیف بدهند.

افزایش جراحی‌های زیبایی در دوران کرونا!
جراحی زیبایی در کره جنوبی خیلی رایج است

یک معلم ۵۴ ساله دبیرستان که در ماه فوریه جراحی پلک انجام داده بود به نشریه جونانگانگ دیلی گفت که "هر کلینیک جراحی پلاستیک که من از آن بازدید کردم پر از مراجعه کننده بود". یک سخنگوی بیمارستان "بی کی" در سئول گفت که در ابتدای همه‌گیری، مردم هراس داشتند، اما افراد محلی کم کم شروع به مراجعه به کلینیک‌های زیبایی کردند.

این سخنگو گفت: "با وجود کرونا بیماران بتدریج احساس امن و راحتی برای عمل‌های زیبایی پیدا کردند. تعداد بیماران به طور مداوم در حال افزایش است. تخمین زده می‌شود این تعداد در مقایسه با فصل مشابه سال گذشته نیم برابر افزایش یابد. "

این سخنگو گفت: پرس و جوی بیماران خارجی برای انجام عمل‌های زیبایی نیز افزایش یافته‌است. "تعداد سؤالات آنلاین بطور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است؛ زیرا فرصتی برای مشاوره آنلاین وجود دارد و آماده می‌شوند به محض رفع محدودیت‌های سفر، برای این عمل‌ها به اینجا بیایند. "

ژاپن هنوز مقررات خانه‌نشینی رسمی در مورد کرونا را نداشته است، اما شینزو آبه، نخست وزیر این کشور وضعیت اضطراری اعلام کرد که تا ۳۱ ماه مه ادامه داشت. از مردم خواسته شد که در خانه بمانند. با وجود این، کلینیک‌های زیبایی شاهد افزایش بیماران بود.

این موج باعث شد انجمن پزشکی زیبایی‌شناسی ژاپن هشدار دهد که درمان‌های زیبایی "برای بسیاری از افراد ضروری نیست"؛ و از مردم خواست تا برای "جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس" از جراحی خودداری کنند.

میشل تاجیری، هماهنگ کننده در کلینیک بی لیس در فوکوکا، گفت: "از آنجا که کلینیک جراحی پلاستیک سرپایی آنقدر مجهز هستند تا این عمل‌ها را در طی یک روز انجام دهند، ما به طور قطع شاهد هجوم بیمارانی هستیم که مایل به انجام معالجه در این دوران هستند. "

"دلایل اصلی این است که آن‌ها سر کار نمی‌روند و همچنین همه ماسک می‌پوشند و بنابراین هرگونه عملی تواند به راحتی پنهان شود. "

برای هرناندز، عمل جراحی در هنگام شیوع کرونا، زمان مناسب و کاملی بود. "این قطعا به من فرصت بیشتری برای بهبودی می‌داد. من توانستم دارو‌هایی بخورم که احتمالا اگر رانندگی می‎کردم قادر به مصرف آن نبودم و می‌توانستم دفعات بیشتری از کمپرس یخ بر روی لب و صورتم استفاده کنم. "
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید