مبارزه با موج سوم کرونا در جهان

مبارزه با موج سوم کرونا در جهان

مبارزه با موج سوم کرونا در جهان شروع می‌شود و اولین کشوری که درگیر این موج است هنگ کنگ می‌باشد. به همین دلیل، مقامات محلی دوباره اقدامات فاصله گذاری اجتماعی را شروع کردند.

کد خبر : ۸۲۴۳۸
بازدید : ۴۵۳۲
مبارزه با موج سوم کرونا در جهان
هنوز کشور‌های زیادی درگیر همه گیری کرونا هستند، اما باید دنیا خود را برای موج سوم کرونا آماده کند. رییس اجرایی هنگ کنگ گفت: مبارزه با موج سوم کرونا در جهان شروع می‌شود و اولین کشوری که درگیر این موج است هنگ کنگ می‌باشد. به همین دلیل، مقامات محلی دوباره اقدامات فاصله گذاری اجتماعی را شروع کردند.

چونگ شوک کوان، نماینده بخش بهداشت و درمان محلی گفت: "ما نگران هستیم که با وجود این همه منابع زیاد آلودگی، مجددا همه گیری و شیوع جدیدی در مقیاس بزرگ در جهان ظاهر شود. "

به دلیل محدودیت‌های جدید در هنگ کنگ، سالن‌های بدنسازی، سالن‌های زیبایی، بسیاری از مغازه‌ها و کافه‌ها بسته می‌شوند. بیش از چهار نفر مجاز به دریافت خدمات در یک مکان عمومی نیستند. رستوران‌ها تمام وعده‌های غذایی و نوشیدنی‌های را فقط به شرط بیرون بری تحویل می‌دهند، استثنا در این مورد از ساعت ۱۸ تا ۵ صبح می‌باشد.

علاوه بر این، مقامات استفاده اجباری از ماسک و دستکش در حمل و نقل شهری را تمدید کردند و جریمه عدم استفاده از ماسک در حدود ۶۵۰ دلار خواهد بود.
منبع: اسپوتنیک
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید