تصاویر/جوجه جغد‌های تیزبین

تصاویر/جوجه جغد‌های تیزبین

«صبح زود به این منطقه آمدم که از ببر‌ها و سایر حیوانات وحشی عکاسی کنم. هنگام عکس گرفتن نمی‌دانستم چند جوجه جغد با هم روی یک شاخته نشسته‌اند؛ تا اینکه به خانه رفتم و عکس‌ها را ویرایش کردم.»

کد خبر : ۸۲۸۴۰
بازدید : ۹۴۵۳
فرادید | یک عکاس هندی در منطقه محافظت‌شده تایگر در ریشکِش در هند از چهار جوجه جغد که به نظر می‌رسد با دقت تمام به اطراف نظاره می‌کنند تا خطر را شناسایی کنند، درحالیکه در کنار یکدیگر روی یک شاخه نشسته بودند، عکس انداخت.

آبیشکِک آگنیهوتری وقتی چهار جوجه جغد را با هم روی شاخه درخت دید شگفت‌زده شد. او به دنبال فیل‌ها و پلنگ‌ها و سایر حیوانات وحشی وارد این قلمرو محافظت‌شده بود، اما جوجه جغد‌ها توجه او را به خود جلب کردند.
او می‌گوید: «صبح زود به این منطقه آمدم که از ببر‌ها و سایر حیوانات وحشی عکاسی کنم. هنگام عکس گرفتن نمی‌دانستم چند جوجه جغد با هم روی یک شاخته نشسته‌اند؛ تا اینکه به خانه رفتم و عکس‌ها را ویرایش کردم.»
آبیشکک می‌گوید این فرصت بسیار استثنائی برای او بود که توانست اینقدر به این حیوانات نزدیک شود و فقط یکبار در طول عمر هر کسی ممکن است رخ دهد.

او می‌گوید: «دیدن چند جوجه جغد در هنگام طلوع خورشید و درحالیکه در کنار هم روی یک شاخه نشسته‌اند واقعاً افسون‌کننده است.»

منبع: The Daily Mail
ترجمه: سایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید