"گلکسی بادز لایو"، هدفون بی‌سیم سامسونگ

"گلکسی بادز لایو"، هدفون بی‌سیم سامسونگ

این هدفون‌های جدید، نسل بعدی «گلکسی بادز پلاس» است، که صدای محیط را نمی‌گرفت و طراحی آن نسبت به مدل جدید عادی‌تر بود.

کد خبر : ۸۳۵۴۳
بازدید : ۱۰۱۰۹
سامسونگ رقیبی برای ایرپاد‌های (هدفون) بی‌سیم اپل معرفی کرد که «سامسونگ گلکسی بادز لایو» نام دارد. این هدفون‌های کوچک که شبیه به لوبیا هستند، در سه رنگ سفید متالیک، برنز متالیک و مشکی متالیک عرضه شده‌اند تا با رنگ‌های سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا، که به‌تازگی رونمایی شده، هماهنگ باشند.

گلکسی بادز که قیمتش از ۱۷۹ پوند شروع می‌شود، سه میکروفون برای از بین بردن سروصدای محیط اطراف دارد. این تنظیمات می‌تواند تغییر کند تا امکان فیلترشدن صدا‌های محیط به دست آید. این قابلیت برای ورزشکاران یا کسانی که در محیط‌های شلوغ از هدفون استفاده می‌کنند، مفید است.

گلکسی بادز به‌جای دکمه‌های عادی، به صورت لمسی کنترل می‌شود. برنامکی برای این همراهی با این هدفون بی‌سیم درنظر گرفته شده است که می‌تواند «اکولایزر» (برابرکننده صدا) را تغییر دهد و در صورت گم شدن هدفون‌ها، قابلیت «ایرباد‌های مرا جست‌وجو کن» را فعال کند.
گلکسی بادز لایو از اسپیکر‌های ۱۲ میلی‌متری و یک مجرای باس برخوردار است تا صدا‌های با فرکانس پایین را بهتر منتقل کند. این اسپیکر‌ها تولید شرکت صوتی AKG است که سامسونگ آن را خریداری کرده‌است. این هدفون‌های جدید، نسل بعدی «گلکسی بادز پلاس» است، که صدای محیط را نمی‌گرفت و طراحی آن نسبت به مدل جدید عادی‌تر بود.

علاوه بر این هدفون‌ها، سامسونگ در حال رونمایی از یک ساعت هوشمند جدید هم هست که سامسونگ گلکسی واچ ۳ نام دارد. این ساعت یک بدنه کوچک‌تر از مدل قبلی دارد، اما نمایش‌گر آن اندکی بزرگ‌تر است. اندازه نمایش‌گر این ساعت هوشمند ۴۱ میلی‌متر در ۴۵ میلی‌متر است و بر اساس ویژگی‌های آن، از ۳۹۹ تا ۴۱۹ پوند قیمت دارد.

این ساعت هوشمند هم با ویژگی‌های جدید به‌روزرسانی شده که رصد کردن شاخص‌های سلامت، قابلیت اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون، تشخیص افتادن، و تحلیل شکل‌های دویدن از جمله آن‌هاست.

سامسونگ می‌گوید که اعلان‌گر‌ها و ارتباط با کاربر را کاهش داده است تا کاربر مداخله کم‌تری را تجربه کند. نوع کوچک‌تر این ساعت هوشمند به رنگ‌های برنز متالیک، نقره‌ای متالیک و سفید، و نوع بزرگ‌تر به رنگ‌های سیاه متالیک و نقره‌ای متالیک عرضه می‌شود.

این شرکت بزرگ سازنده انواع ابزار‌های هوشمند، اکنون تلفن‌های هوشمند، نوت ۲۰ اولترا و نوت ۲۰، ساعت‌های هوشمند، و نیز دو تبلت اس‌۷ را رونمایی کرده‌است. سامسونگ جزییاتی هم از محصول دیگرش، گلکسی زد فولد ۲، که یک تلفن تاشو است، ارایه داده‌است. سایر شرکت‌ها هم به‌دنبال تولید تلفن‌های تاشو هستند.
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید